HiFi2you Banner11

Gasolins anlæg 2019-20

Mere
2 år 5 måneder siden - 2 år 5 måneder siden #15271 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Burde dog efterfølgende når jeg ser hvad den har af features, have kigget på en med en knap til slukke for de ingange der ikke bruges så jeg kan holde gain på samme indstilling istedet for at skal skrue ned for kanaler der ikke bruges (dog ikke det helt store problem da jeg bruger min pc ca 90% af alle gangene, min cdafspiller 5-6% 3-4 min pladespiller og resten under 1% min kasette båndoptager.

Selv om det er behringer kan man ikke forvente alt til prisen
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden - 2 år 5 måneder siden #15272 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Virker ihvertfald som den skal, men skal der være strøm på 24/7 ?

Pt bruger jeg ikke min mackie big knob
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden #15331 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Jeg returnere MR624 'erne da jeg vil bruge mine MR524(dhl kommer og henter om 2 dage), jeg for det fulde beløb fra højttalerne tilbage (minus fragt og evt ekstra garanti) som jeg kan bruge til noget mere vigtigt (synes også jeg har for meget hifi til at stå og samle støv som tager lidt tid for at få solgt selv om det intet fejler).

Det slog mig lige pludselig at mine højtaler står tæt på min pladespiller og hvor noget af lyden rammer den, gør den også fra min skærm, men på den anden side af den ventre højttaler er der ikke nogen hylde med en pladespiller. Det ikke det at den ramme pladespilleren for den spiller bare, men mere at den gir reflektioner som spreder lyden anderledes end den venstre højttaler

624'erne er lidt for store til at kan vinkle dem ind af, så jeg tog en hurtig beslutning om at 524'erne kunne jeg nemmere vinkle ind af mod lytte positionen + med standerne er de mere i lyttehøjden imellem toppen og bunden

På papiret skulle der kun være 3 db til forskel 102/108 db kontra 105/111db, bassen synes jeg er det der gør en større forskel, da den virker lidt mere strammere på 624'erne lidt som når man samligner hifi med pa højtaler, der er dog stadig fylde i 524'erne til en mellemstore stue i en 60-70kvm lejlighed, der lidt ekstra spl fra 624'erne men ikke så meget at de små ikke kan spille højt, for det kan de, perfekt lydstyrke ved nearfield når man sidder ved computeren og rigeligt i et alm stort hus til at genere mor og far hvis man stadig bor hjemme. En anden ting er at måske er 624'erne en anelse mere åben i mellemtonen, men aktive højttaler gør bare noget for bassen,dynamikken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 4 måneder siden #15470 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Nedis AAMP16120BK købt og monteret så jeg har lidt mere effekt når jeg køre med passive højttalere

Måtte gøre det sædvanlige med billige pa effektforstærker, deaktivere blæseren

www.av-cables.dk/phono-riaa-forstaerker/...erker-600w-sort.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
1 år 11 måneder siden - 1 år 11 måneder siden #16118 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Nyeste edition en ny Yamaha A-S301, fandt desværre ikke nogen brugte i sort til samme pris som en ny Yamaha A-S301.

Men den er godt nok stor i betragtning af hvor varm den IKKE bliver og hvilken effekt den har
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
1 år 11 måneder siden #16119 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

Nyeste edition en ny Yamaha A-S301, fandt desværre ikke nogen brugte i sort til samme pris som en ny Yamaha A-S301.

Men den er godt nok stor i betragtning af hvor varm den IKKE bliver og hvilken effekt den har

Yamaha laver ganske glimrende ting.
Men jeg forstår ikke helt det du skriver jeg har markeret rødt ?
En brugt er vel billigere end en ny :-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum