HiFi2you Banner11

Gasolins anlæg 2019-20

Mere
3 år 2 måneder siden #13857 af Miki
Besvaret af Miki på emne Gasolins anlæg 2019-20
Fandt du en anden blæser til subzero'en.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 2 måneder siden - 3 år 2 måneder siden #13858 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20

Miki skrev: Fandt du en anden blæser til subzero'en.


nej fik 2 en med spadestik og efterfølgende en med de rigtige stik, men den køre ikke, køre uden blæser og den er aldrig gået ned pga for høj varme, den bliver ikke mere end lunken som når man vasker hænder, aldrig så meget som mange nad C326 bliver.

Har stadig ikke hørt fra audiophonics angående de stik som er strandet i tyskland siden den 14 december.

Jeg har få et løft i diskanten, ikke mere men forbedret mere neutral diskant fra min topping E30,bruger filter f-4.

Bonus detalje, jeg har altid brugt soundmeter til android, men den stopper af uvisse grunde ved 89-90db, lydmåler som ikke har nogen app ikon med nyeste android, den måler som lyden er, den kan nemt vise 100db så frem jeg skruer nok op for lyden.

Næste overvejelse er en forforstærker i det nad aldrig har fået ros for forforstærker delen i deres alm forstærker (men de har ofte pre out og main in), har læst en forforstærker står højt på listen over ting der forbedre lyden, når man spørger angående opgraderinger der gi mest.

God forstærker til 1000kr kan nemt fås, det meget svære at finde en brugt,god forforstærker til samme pris.

Har ingen problemer med at anbefale en pa forstærker, bare man i næsten alle tilfælde gider gøre noget ved blæseren eller blæserne hvis der er mere end 1, da de spiller fornuftigt, ikke koster så meget som hifi forstærker med samme effekt og har effekten til at man kan spille rent og højt med goidt dynamisk effekt og alt den effekt bassen kræver.

Den anden dag læste jeg at man skal for at kan udnytte den dynamiske effekt som højtaler max har (i forhold til hvad de er opgivet til), have en fostærker med 3 db højere dynamisk effekt end højtaleren er opgivet til, for altid at kunne spille højt og rent, det vil sige, mine højtaler B&W 607 er opgivet til 100 watt unclipped som max, det vil så være 200 watt pr kanal, mener det var i denne tråd

www.audiosciencereview.com/forum/index.p...r-is-required.10781/
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 2 måneder siden #13860 af Miki
Besvaret af Miki på emne Gasolins anlæg 2019-20

gasolin skrev:

Miki skrev: Fandt du en anden blæser til subzero'en.


nej fik 2 en med spadestik og efterfølgende en med de rigtige stik, men den køre ikke, køre uden blæser og den er aldrig gået ned pga for høj varme, den bliver ikke mere end lunken som når man vasker hænder, aldrig så meget som mange nad C326 bliver.

Har stadig ikke hørt fra audiophonics angående de stik som er strandet i tyskland siden den 14 december.

Jeg har få et løft i diskanten, ikke mere men forbedret mere neutral diskant fra min topping E30,bruger filter f-4.

Bonus detalje, jeg har altid brugt soundmeter til android, men den stopper af uvisse grunde ved 89-90db, lydmåler som ikke har nogen app ikon med nyeste android, den måler som lyden er, den kan nemt vise 100db så frem jeg skruer nok op for lyden.

Næste overvejelse er en forforstærker i det nad aldrig har fået ros for forforstærker delen i deres alm forstærker (men de har ofte pre out og main in), har læst en forforstærker står højt på listen over ting der forbedre lyden, når man spørger angående opgraderinger der gi mest.

God forstærker til 1000kr kan nemt fås, det meget svære at finde en brugt,god forforstærker til samme pris.

Har ingen problemer med at anbefale en pa forstærker, bare man i næsten alle tilfælde gider gøre noget ved blæseren eller blæserne hvis der er mere end 1, da de spiller fornuftigt, ikke koster så meget som hifi forstærker med samme effekt og har effekten til at man kan spille rent og højt med goidt dynamisk effekt og alt den effekt bassen kræver.

Den anden dag læste jeg at man skal for at kan udnytte den dynamiske effekt som højtaler max har (i forhold til hvad de er opgivet til), have en fostærker med 3 db højere dynamisk effekt end højtaleren er opgivet til, for altid at kunne spille højt og rent, det vil sige, mine højtaler B&W 607 er opgivet til 100 watt unclipped som max, det vil så være 200 watt pr kanal, mener det var i denne tråd

www.audiosciencereview.com/forum/index.p...r-is-required.10781/


Ja, det er nok meget fornuftigt med en stor forstærket, bare man ikke skruer mere op end dertil, hvor det begynder at lyde grimt.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 2 måneder siden - 3 år 2 måneder siden #13861 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Kablerne monteret, jeg oplever en forbedring i toppen, mindre grynet og mere neutral, selv om den stadig lyder som klass D,selv om den ikke er super behalig,blød at lytte til sammen med en B&W metaldome diskant, er der en forbedring. Toppen lyder stadig dårlig hvis den er dårlig optaget og klart bedst med de gode optagelser, skal toppen forbedres meget (stadig med b&w høttalerne) skal der enten en anden forstærker til eller en tube buffer (som jeg har).

Fra erfarring med min nad c352 ved jeg at toppen kan blive lidt klarer,lysere ved skift til det tykke 3x.2.5 mm² supra strømkabel

Bassen føles svagere men renere,mindre oppustet, hvis den har været det, det som nogen producenter af strømkabler beskriver effekten ved at bruge bedre strømkabel, en strammere bas.

Mellemtonen synes jeg har fået mindre kant på blæser instrumenter og guitar uden den af den grund lyder unaturlig blød, måske lidt bredere lyd,perspektiv
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 2 måneder siden - 3 år 2 måneder siden #13862 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
GLS just said that your parcel has been lost.

Do you want a refund or a new shipping ?

We sincerely apologize for the inconvenience caused by this delivery incident.

Pending your response, i remain at your disposal.

Best regards
Sébastien FOURMOND
Administration des ventes
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 1 måned siden #13875 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum