HiFi2you Banner11

Gato går over til direkte handel

  • WymaxReborn
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
4 år 9 måneder siden #11763 af WymaxReborn
Gato går over til direkte handel blev oprettet af WymaxReborn
Gato

Det er nu alligevel lidt voldsomt hvor meget prisen reduceres ved at gå fra forhandler-distribution/salg til at kunderne handler direkte. Dengang Audioscan og Hifi-Klubben overtog agenturer, og senest også hos Hifi-Freaks, da var 40%+ vist ikke uset, men jeg troede ikke differencen var så stor i dag.

Men sådan er det vel bare? Køber jeg cykeldele på nettet sparer jeg jo også en del, dog ikke helt så meget fordi jeg jo her også køber hos en forhandler i stedet for en producent. Begge dele giver indtryk af hvor meget man betaler for at man kan tilgå et produkt i lokalområdet.

Har man interesse i Gato kører man vel gerne en del kilometer for at kunne spare 18.000 kr.?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 9 måneder siden #11764 af Thomas

WymaxReborn skrev: Gato

Det er nu alligevel lidt voldsomt hvor meget prisen reduceres ved at gå fra forhandler-distribution/salg til at kunderne handler direkte. Dengang Audioscan og Hifi-Klubben overtog agenturer, og senest også hos Hifi-Freaks, da var 40%+ vist ikke uset, men jeg troede ikke differencen var så stor i dag.

Men sådan er det vel bare? Køber jeg cykeldele på nettet sparer jeg jo også en del, dog ikke helt så meget fordi jeg jo her også køber hos en forhandler i stedet for en producent. Begge dele giver indtryk af hvor meget man betaler for at man kan tilgå et produkt i lokalområdet.

Har man interesse i Gato kører man vel gerne en del kilometer for at kunne spare 18.000 kr.?


Man kan undre sig over at så mange forhandlere må dreje nøglen, hvis der skulle være så meget at hente.

_________________________________________________________________________________________________________
Man skal tro på sig selv, meeen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum