HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Automatisk abonnér på tråd

Automatisk abonnér på tråd 04 Aug 2016 11:06 #1754

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 10
Det lader til at når man svarer i en tråd, så sættes der automatisk et flueben i Abonnér markeringen. Hvis man fjerner denne, sættes den igen næste gang man svarer.

Er det muligt at få valgmuligheden i ens profil, dvs. om man ønsker at den skal sættes eller ikke sættes automatisk? Eller har jeg bare overset denne mulighed?
Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Automatisk abonnér på tråd 04 Aug 2016 15:24 #1784

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 8

WymaxReborn skrev: Det lader til at når man svarer i en tråd, så sættes der automatisk et flueben i Abonnér markeringen. Hvis man fjerner denne, sættes den igen næste gang man svarer.

Er det muligt at få valgmuligheden i ens profil, dvs. om man ønsker at den skal sættes eller ikke sættes automatisk? Eller har jeg bare overset denne mulighed?

Hej WymaxReborn
Det kigges der da på

Automatisk abonnér på tråd 04 Aug 2016 16:50 #1790

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 10

adm skrev:

WymaxReborn skrev: Det lader til at når man svarer i en tråd, så sættes der automatisk et flueben i Abonnér markeringen. Hvis man fjerner denne, sættes den igen næste gang man svarer.

Hej WymaxReborn
Det kigges der da på

Ahh, tak for spark... Havde ikke set "Rediger" knappen ude til højre, kiggede kun på de andre ting. Tak.
Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Automatisk abonnér på tråd 04 Aug 2016 17:17 #1791

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 8

WymaxReborn skrev:

adm skrev:

Hej WymaxReborn
Det kigges der da på

Ahh, tak for spark... Havde ikke set "Rediger" knappen ude til højre, kiggede kun på de andre ting. Tak.

Sætter lige dette ind så andre kan se det også.

Bilag:

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum