HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Alarmklokkerne ringer!

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 07:00 #9963

• Kaj.
  • Kaj.'s profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 68
:!: “ Usikkert websted”, fortæller min Ipad, når jeg åbner H2Y. :!:

Siden er langsom. Med omkring to tusinde online konstant og to tråde som på en måned tilsammen har haft næsten 500.000 visninger.

Der er noget helt galt!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 08:59 #9964

• henrik141
  • henrik141's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Modtagne Tak: 5
Hehe ja det er genialt. Der har aldrig været så meget trafik og alligevel sker der ikke en rygende fis herinde udover en 2-3 stykker der kæmper for at holde siden igang.;-)

Sidste redigering: af henrik141.

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 12:14 #9965

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10
adm skrev at der snart kommer en opdatering, måske derfor der p.t. mangler den nødvendige certificering eller hvad ved jeg.

Men... Jeg studsede da godt nok over kommentaren om konstante 2.000 besøgende med online-status, et højt tal uanset, og specielt når man ser at der er 219 registrerede brugere. Der vil altid være søge-bot'er, men alligevel... Er Hifi2you nu blevet offer for det samme som gør at et andet site praler med at have Gud-ved-hvor-mange unikke besøgende hver dag? Forhåbentlig tror man ikke herpå, altså succes'en, og får i stedet kigget på hvilken slags gæster det er.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 13:16 #9966

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 8

Kaj. skrev: :!: “ Usikkert websted”, fortæller min Ipad, når jeg åbner H2Y. :!:

Siden er langsom. Med omkring to tusinde online konstant og to tråde som på en måned tilsammen har haft næsten 500.000 visninger.

Der er noget helt galt!

"usikkert websted" har google chrome skrevet siden dag 1 så det er helt normalt.
2000 gæster og mange klik på de 2 tråde er helt enkelt stor interesse for Rubanoid ;-)
Så der er ikke andet galt end der skal en opdatering til, når serveren skal "trække" mange gæster og den kommer snarest

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 13:17 #9967

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator

henrik141 skrev: Hehe ja det er genialt. Der har aldrig været så meget trafik og alligevel sker der ikke en rygende fis herinde udover en 2-3 stykker der kæmper for at holde siden igang.;-)

Der er ingen der kæmper for noget, det er der ingen grund til ;-)

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 13:21 #9968

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator

WymaxReborn skrev: adm skrev at der snart kommer en opdatering, måske derfor der p.t. mangler den nødvendige certificering eller hvad ved jeg.

Men... Jeg studsede da godt nok over kommentaren om konstante 2.000 besøgende med online-status, et højt tal uanset, og specielt når man ser at der er 219 registrerede brugere. Der vil altid være søge-bot'er, men alligevel... Er Hifi2you nu blevet offer for det samme som gør at et andet site praler med at have Gud-ved-hvor-mange unikke besøgende hver dag? Forhåbentlig tror man ikke herpå, altså succes'en, og får i stedet kigget på hvilken slags gæster det er.

Problemet er RAM til serveren som på en helt alm pc, jo mere der skal arbejdes jo mere RAM kræves der.
De ca 2000 gæster må være kik på Rubanoid som åbenbart er meget populært for tiden.
Søger folk på google efter Rubanoid, så kommer der automatisk noget frem fra lige præcis de 2 tråde som er meget besøgt.

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 15:24 #9976

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10

adm skrev: De ca 2000 gæster må være kik på Rubanoid som åbenbart er meget populært for tiden.
Søger folk på google efter Rubanoid, så kommer der automatisk noget frem fra lige præcis de 2 tråde som er meget besøgt.

Rubanoid er måske det nye sort indenfor hifi? Jeg har ikke hørt om det før tråden blev oprettet, må jeg tilstå.

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 15:46 #9977

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Væk
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64

WymaxReborn skrev:

adm skrev: De ca 2000 gæster må være kik på Rubanoid som åbenbart er meget populært for tiden.

Rubanoid er måske det nye sort indenfor hifi? Jeg har ikke hørt om det før tråden blev oprettet, må jeg tilstå.

Det er et princip der vist nok er helt tilbage fra 1927, men jeg havde heller intet hørt om det eller set, før Janils (hifh fidelity) postede en tråd om det.
Og jeg er yderst taknemlig for at han gjorde det.

_________________________________________________________________________________

Tror der er mange der ligefrem kan li at blive holdt i ørerne af Mr. Gige :-D :-D

_________________________________________________________________________________

Tror der er mange der ligefrem kan li at blive holdt i ørerne af Mr. Gige :-D :-D

Alarmklokkerne ringer! 20 jul 2018 23:45 #9978

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
Så skulle alarmklokkerne ringe så svagt at nerverne kan lægge sig :-)
Der er prøvet at gå på hifi2you.dk på Iphone, MAC computer og Ipad uden nogle faretruende meddelelser :!:

Alarmklokkerne ringer! 22 jul 2018 14:49 #9980

• Kaj.
  • Platinum Member
  • Platinum Member

adm skrev: Så skulle alarmklokkerne ringe så svagt at nerverne kan lægge sig :-)
Der er prøvet at gå på hifi2you.dk på Iphone, MAC computer og Ipad uden nogle faretruende meddelelser :!:

Nyeste IOS på nyeste IPAD. Se beskeden i toppen af billedet, når jeg starter login. Det er startet samtidig med at de to tråde om Rubanoide. De to som nu tilsammen viser 700.000 visninger på én måned og hvor der samtidig er rundt 2000 online. Det kan ikke være interessen for tråden der alene giver det resultat. I det mindste er det et interessant sammenfald af omstændigheder.
Bilag:

Alarmklokkerne ringer! 22 jul 2018 15:17 #9981

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Væk
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64
Hvorfor kan det ikke være det ?
De ca 2000 gæster er jo netop kommet idet de 2 tråde er lavet og det er jo tydeligt det er dem der er besøgt

"Ikke sikker" skriver google chrome også når jeg går på f.eks Nerds.dk

Alarmklokkerne ringer! 27 jul 2018 10:21 #9994

• Kaj.
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Så rundede Rubanoide's to tråde ÉN MILLION visninger, samtidig med at der siden oprettelsen KONSTANT og DØGNET RUNDT har været 2000 +-150 "online". Aldrig 500 eller 3000 for eksempel. Har det ikke strejfet Admin, at registreringen af den KONSTANTE værdi af gæster online kunne skyldes andre årsager end personer der kigger på emnet? Herunder det mistænkelige i at de to tråde synkront følges ad. Jeg tænker på tidligere fremsat tvivl om rigtigheden af antal unikke besøgende på andre fora. Er H2Y undtaget fra den mistanke?

Edit: klokken er 12:50 nu er antallet af online gæster faldet til 28. ;-) :-p

Sidste redigering: af Kaj..

Alarmklokkerne ringer! 27 jul 2018 12:52 #9995

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
Lige PT er der 27 gæster ;-)

Der er bevidst ikke skrevet i de 2 tråde for at se om "interessen" så faldt :-)
Men der har nok været nogle "drenge" på spil der har prøvet at belaste serveren :-D

Mht "ikke sikker" så er det ændret og indtil det sker automatisk (kommer af sig selv) så kan man skrive HTTPS før hifi2you.

Sidste redigering: af adm.

Alarmklokkerne ringer! 27 jul 2018 12:59 #9996

• Kaj.
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja, det bliver jo spændende at se udviklingen i interessen for trådene nu de står på 575.000 visninger hver.
Hvad er det for en knap du trykkede på? For nu er siden …….l y n h u r t i g

Edit: Klokken er nu 13:19. På blot en halv time er det registrerede antal gæster vokset til 1150. Det interessante i den forbindelse er den lægger til antallet hver gang jeg opdaterer siden. På den måde bekræftet at antal gæster ikke er et udtryk for personer med interesse for dette forum. Bare til oplysning for fejlfinding.

Sidste redigering: af Kaj..

Alarmklokkerne ringer! 27 jul 2018 13:02 #9997

• adm
  • adm's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator

Kaj. skrev: Ja, det jo spændende at se udviklingen i interessen for trådene nu de står på 575.000 visninger hver.
Hvad er det for en knap du trykkede på? For nu er siden …….l y n h u r t i g

Hurtigheden hænger sammen med langt færre "gæster" nu, men en opdatering er lige om hjørnet (udbyder skal lige igang :-D ) så siden ikke taber pusten ved besøg som den sidste tid.

• Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum