HiFi2you Banner11

Humbuk i anden

Mere
6 år 9 måneder siden #6737 af Thomas
Humbuk i anden blev oprettet af Thomas

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
6 år 9 måneder siden #6738 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Humbuk i anden
En kasse jord med diverse tilslutningsskruer. Flere muligheder.

I forhold til ingenting har kassen en virkning. Ingen tvivl om det og er virkningen tilstrækkelig og står mål med køberens villighed til at betale prisen er der ingen humbuk i løsningen. At det kan laves meget billigere derhjemme med samme virkning er en helt anden sag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 9 måneder siden #6739 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Humbuk i anden

Kaj. skrev: En kasse jord med diverse tilslutningsskruer. Flere muligheder.

I forhold til ingenting har kassen en virkning. Ingen tvivl om det og er virkningen tilstrækkelig og står mål med køberens villighed til at betale prisen er der ingen humbuk i løsningen. At det kan laves meget billigere derhjemme med samme virkning er en helt anden sag.


Jeg tror netop at ingenting virker fuldt ud lige så godt :-D

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
6 år 9 måneder siden #6740 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Humbuk i anden
Ud fra historien bag firmaet.

Hvad gør man når man som landmand har mere lyst til at bruge tiden på at lytte til musik end dyrke jorden? Jo, man fylder den på kasser og sælger den til mennesker der hellere vil TRO på en god historie end belemres med kedelig teknisk viden. De fleste har et eller andet sted hørt om at et anlæg lyder bedre når det er forbundet til jord. Så hvad er vel mere nærliggende at forbinde alle apparaternes stelpotentialer til en kasse svensk muld i en metalkasse med stelskruer, pænt pakket ind i en trækasse, medfølgende en romantiseret beskrivelse af Moder Jords indflydelse på menneskers ve og vel.

At en virkning af jordkassen "kan komme af" at samle alle stelpotentialer samme sted behøver man så ikke at fordybe sig i. For så bliver det for kompliceret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nielsen
  • Gæst
  • Gæst
6 år 9 måneder siden #6741 af Nielsen
Besvaret af Nielsen på emne Humbuk i anden
Man kan finde en billedserie her

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 9 måneder siden #6787 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Humbuk i anden

Nielsen skrev: Man kan finde en billedserie her


Og også "fine" priser.
Jeg aner ganske enkelt ikke hvordan folk kan være sig selv bekendt med sådan en gang gejl.
Man skal da fejle noget alvorligt for at kunne stå lige foran folk og tage røven så grundigt på dem, uden at fortrække en mine.
Jeg har før stået på den anden side af disken end kunderne, men jeg ville ikke kunne drive mig selv til at sælge sådan noget og ha det godt med det. :woohoo: Ikke engang hvis jeg var provisionslønnet :blush:

www.lasseshifi.se/index.php?route=produc...oduct&product_id=656

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum