HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: NLE 73 ?!...

NLE 73 ?!... 1 uge 5 dage siden #8782

• stiv
  • stiv's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 5

Ribbontweeter skrev:
Men jeg kan gøre det meget nemt for nogle personer og det gøres ved simpelthen ikke at deltage her, så det vil jeg da gøre :mad:

:blink: OK, og den havde jeg ikke lige set komme :-? Men det er måske fordi jeg ikke flyver så højt :cheer:

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

NLE 73 ?!... 1 uge 5 dage siden #8783

stiv skrev:

Ribbontweeter skrev:
Men jeg kan gøre det meget nemt for nogle personer og det gøres ved simpelthen ikke at deltage her, så det vil jeg da gøre :mad:

:blink: OK, og den havde jeg ikke lige set komme :-? Men det er måske fordi jeg ikke flyver så højt :cheer:

Man skal ganske enkelt kunne høre græsset gro, ja faktisk kunne høre forskel på 2 ens kabler hvor det ene er 4 cm kortere end det andet, helst også kunne høre forskel på 25 helt ens CD plader, man skal kunne høre at der sidder en FET transistor i kredsløbet, lige meget hvor den sidder og er man rigtig dygtig skal man udfra et billede af opbygningen, kunne fortælle hvordan apparater og højttalere lyder. Det niveau er jeg slet ikke på
Så skal man også gå på den overligger som nogle har lagt meget højt (for at vise sit værd) og er du under det niveau, har du ikke noget at gøre der.
Om man har papir på det eller ej er ligegyldigt, bare man kan måle det
Den slags evner er jeg ikke i besiddelse af og jeg tror ikke på snakeoil, så jeg må hellere holde alle mine meninger for mig selv :-)
Men helt uden de superevner, det høje tekniske niveau og uden troen på snakeoil er jeg (utroligt nok) i stand til at nyde musikken og lyden i min stue.

NLE 73 ?!... 1 uge 5 dage siden #8784

• stiv
  • stiv's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 5
Hvorfor dog have 25 ens cd'er, når man blot kan spille et kort 5-sekunders stykke fra en' cd i repeat, og høre en lille forskel hver gang :lol: Det hvis det man kan kalde "selektiv hørelse", det har jeg skrevet lidt om med Kaj, på et tidligere tidspunkt :silly:

Sidste redigering: af stiv.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum