HiFi2you Banner11

Stikkontakt

Mere
4 år 6 måneder siden #12330 af Thomas
Stikkontakt blev oprettet af Thomas
Der kører/kørte en tråd på facebook om en person der havde fået lavet nyt vægudtag med ny stikkontakt til sit anlæg (kun stikkontakten).
Resultatet var (som med næsten alt andet) intet mindre end fremragende og lyden var blevet flere klasser bedre.

Så tænker jeg; Kan en almindelig standard stikkontakt virkelig både være enorm defekt og samtidig virke, for den oprindelige kontakt må da i den grad ha været defekt :-D

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 6 måneder siden #12331 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Stikkontakt

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 6 måneder siden #12332 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Stikkontakt

Gnavpot skrev: Der køre en her.


www.hifisentralen.no/forumet/kabelhja-rn...-musikanla-gget.html


Ja der er faktisk mange der tror på det og mener det kan høres, jeg har aldrig kunnet høre forskelle på f.eks fordelerbokse osv.
Og jeg kan kun skrive det som også er skrevet i 2. indlæg i den tråd; Jeg misunder deres hørelse men på den anden side sparer jeg en masse tid og penge

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Svalen
  • Gæst
  • Gæst
4 år 6 måneder siden #12333 af Svalen
Besvaret af Svalen på emne Stikkontakt
Enig :

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Gæst
  • Gæst
4 år 6 måneder siden #12339 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Stikkontakt
Hvis det er det første indlæg i tråden (fra Svend Palvig), mener jeg han tager fejl vedr. kvadrat på kablet OG det forhold, at han ændrer tilslutningen således, at effektforstærkerne fødes af den ene fase, medens andet udstyr fra en anden fase. Det er nelig min erfaring, at det er det der giver den klart største fordel. Måske det er senere i tråden der er en der bare skifter sit vægstik?

Med den kapacitet han har af elektrolytter i sine effektforstærkere, kan jeg ikke forstå, at 2.5m2 ikke skulle være rigeligt til at lade dem op, og derfor er 6m2 ikke bare overkill, men unødvendigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 6 måneder siden #12340 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Stikkontakt
Hej Nydmusik

Det er en tråd der starter sådan her:

Bilag ikke fundet



Den er så lukket nu men der kom da 250 indlæg.
Og som du kan se bedes skeptikere holde sig væk :-D

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum