HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Dipol / DIY Bånd / OB

Dipol / DIY Bånd / OB 07 mar 2018 11:02 #8974

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64

Kaj. skrev: @RT

Det er da et terminalboard der vil noget. Nu har du vel sikret dig at vingemøtrikkerne ikke kan nå hinanden. For så skrider forstærkerne i svinget :silly: ;-)

Jo jo, der er 2-3 mm mellem når de står tættest, og mine forstærkere er ikke kraftige nok til at trække en gnist på 2-3 mm :-D :-D :-D

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

_________________________________________________________________________________

Dipol / DIY Bånd / OB 09 jun 2018 16:12 #9721

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64
Så endte det så op med at se sådan ud med MFB på 18"erne

Der mangler lige en tand finish og "front"stof bagpå :-D

Men det MFB kan kun anbefales til andre der har lyst til at lege med det, for selvfølgelig er bassen blevet bedre i form at at være meget mere præcis og ren samtidig med at den går enormt dybt...…. Virkelig dybt.
Men det at bassen er blevet så meget bedre, gør at hele lyden er rykket en tak op...……. Bassen hænger perfekt sammen med resten hvad jeg ikke har kunnet få 2 forskellige principper til før.

Jeg er virkelig glad for dette højttalersystem og glad for al den hjælp jeg har fået her.

Bilag:

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Leveret af Kunena Forum