HiFi2you Banner11

8 stk. Små 2.5"...

Mere
7 år 6 måneder siden #2367 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne 8 stk. Små 2.5"...
I en af mine mange forsøg havde jeg fint output ned til 45-50 Hz med 24 x 3,5", men det afhænger jo også meget af enhed og kabinet - mine var så OB

_________________________________________________________________________________________________________
Man skal tro på sig selv, meeen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kjeldsen
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #2368 af Kjeldsen
Besvaret af Kjeldsen på emne 8 stk. Små 2.5"...
BMR enheder er gode fra 2-300 hz og hele vejen op. De har efter sigende også en god spredning pga den anderledes opbygning. Det burde være godt i en linearray. Der er især en enkelt gut på diyaudio som gør en del i BMR højttalere.

www.parts-express.com/tectonic-elements-...aker-4-ohm--297-2157
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Kjeldsen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2369 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne 8 stk. Små 2.5"...

Kjeldsen skrev: BMR enheder er gode fra 2-300 hz og hele vejen op. De har efter sigende også en god spredning pga den anderledes opbygning. Det burde være godt i en linearray. Der er især en enkelt gut på diyaudio som gør en del i BMR højttalere.

www.parts-express.com/tectonic-elements-...aker-4-ohm--297-2157


Av, det ser godt nok spænede ud den enhed... 8-)

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2378 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne 8 stk. Små 2.5"...

Kjeldsen skrev: BMR enheder er gode fra 2-300 hz og hele vejen op. De har efter sigende også en god spredning pga den anderledes opbygning. Det burde være godt i en linearray. Der er især en enkelt gut på diyaudio som gør en del i BMR højttalere.

www.parts-express.com/tectonic-elements-...aker-4-ohm--297-2157


Kjeldsen, du kan sige til Muffe på den anden side at jeg har sådan et modul her til billige penge

www.parts-express.com/pedocs/manuals/320...s-express-manual.pdf

Bilag ikke fundet



Og et til, til endnu billigere penge da 2 af kanalerne er døde, men kører ganske fint som 4 kanals ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
Man skal tro på sig selv, meeen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 dage siden #5115 af Steffensen
Besvaret af Steffensen på emne 8 stk. Små 2.5"...
har du gjort mere ved projektet?
Jeg har ikke mindre end 32 stk liggene af den enhed du spørger til. Vi kunne nok godt finde en god pris, hvis du stadig har blod på tanden... :silly:

__________
MVH ALLAN


-Hvis det virker endnu, er jeg IKKE færdig med at rode med det-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 4 dage siden #5128 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne 8 stk. Små 2.5"...

Steffensen skrev: har du gjort mere ved projektet?
Jeg har ikke mindre end 32 stk liggene af den enhed du spørger til. Vi kunne nok godt finde en god pris, hvis du stadig har blod på tanden... :silly:


Nej, ellers tak. Har opgivet, da det giv det problemer jeg frugtede og da også godt viste. Men fik bygget en PA højtaler af nogle 3,3" enheder fra Visaton FRS8M, som jeg har samlet 6 stk, og via DSP, rette ind så de spiller ret godt og meget højt. De højtaler spiller vi med i vores diskotek, ret tit. De kan virkelig tåle nogle tæsk. De bliver delt ved 150Hz, dæmpet ved 1500hz og igen hævet lidt efter 12khz... Og så sidder der ellers en Behringer iNuke3000 og banker dem igennem...

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum