HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: DATS V2

DATS V2 03 Sep 2018 23:34 #10126

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 65
Nogle der har prøvet dette ?

DATS V2 til elektro-akustisk måling

_________________________________________________________________________________

FAKTA: Hifi gør nogle folk rigtig gnavne ;-) Synd hifi-sindet er så svagt på nogle :-p

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

_________________________________________________________________________________

FAKTA: Hifi gør nogle folk rigtig gnavne ;-) Synd hifi-sindet er så svagt på nogle :-p

DATS V2 04 Sep 2018 10:01 #10128

• Kaj.
  • Kaj.'s profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 69
Nej, den kender jeg ikke. Men den ser interessant ud. Og angivelig enkel at bruge. Dens funktion med test af enheder med mekaniske fejl vil jeg anse for en supplerende hjælp til projektet du er igang med, da den også viser membranopbrud og lignende mekaniske ulineariteter. Godt forslag!

Sidste redigering: af Kaj..

DATS V2 04 Sep 2018 18:57 #10130

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 65

Kaj. skrev: Nej, den kender jeg ikke. Men den ser interessant ud. Og angivelig enkel at bruge. Dens funktion med test af enheder med mekaniske fejl vil jeg anse for en supplerende hjælp til projektet du er igang med, da den også viser membranopbrud og lignende mekaniske ulineariteter. Godt forslag!

Ja jeg tror jeg bliver nødt til at prøve det :-D

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum