HiFi2you Banner11

Tokaido/Egro A-8080 og T-8080 forstærker og tuner

Mere
6 år 5 måneder siden #8189 af Beodude
Faldt lige over noget temmelig ukendt i sidste uge, af tysk/japansk oprindelse fra de tidlige 80´ere. Tokaido A-8080 og T-8080
God og kraftig forstærker med matchende tuner, dog lidt grovkornet i lyden. Det ikke så ringe endda.
Forstærkeren skulle være opgivet til 2x80 watt og har en god vægt, på trods af det skulle være i den billige ende.
Har set det går også går under navnet Egro, men info om mærket er meget sparsomt på nettet.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 5 måneder siden - 6 år 5 måneder siden #8195 af Miki
Her lidt Harman (Ottala) Kardon til billige penge. Silver er totalt ukendt for mig.

ebay.de/itm/Silver-SP5050-SA5050-Harman-Kardon-HK-725-HK770-Verstarker-Amplificateur-2/182584391671?epid=178423920&hash=item2a82e0b7f7:g:~P8AAOSwYlRZIDBR

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Miki.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 5 måneder siden #8197 af Beodude
Jeg mener at jeg så et lignende Silver for og effektforstærker inde på en af facebooks salgssider, for noget tid siden.

Billedet af forstærken uden låget på, er efter en indvendig rengøring. Jeg tror aldrig at den har været åbnet, for der lå et helt gulvtæppe af støv dernede. Men der var ingen knas eller mislyde af noget art, fra kontakter eller potmetre.
Så til 300kr for sættet vil jeg mene at det er en god handel, på trods af det er ret så ukendt mærke.
Normalt er jeg ikke den største tilhænger af sølvfront, men tror alligevel at dette for lov at blive hos mig :)
Jeg har alligevel diverste din-stik og kabler og osv dertil i forvejen.
Vil lige have den gjort bedre ren indvendig engang og give frisk kølepasta imellem de to sensorer der sidder mod køleribben.
Og skal også have fundet ud af, om pladespillerindgangen er med mm eller mc forstærker.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum