HiFi2you Banner11

Mmmmmmm....

Mere
8 år 1 uge siden #994 af FotoKarsten
Mmmmmmm.... blev oprettet af FotoKarsten
Er ik sat til endnu... Men da jeg var lille kunne jeg huske at disse bare lød så godt og smukt... Lad mig se om det passe i dag. Og om de virker endnu... Har ik været brugt i måske 10-15år. Min far er lige kommet forbi med dem... :woohoo:




Glæder mig... Men roder lige med et MovingHead der er lidt defekt i dens PAN bevægelse... ;-)

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1009 af poulsen48
Besvaret af poulsen48 på emne Mmmmmmm....
Ser da interessant ud. :cheer:

I min verden behøver gamle ting ikke være lort. Der findes rigtig mange ting af det gamle som stadig langt overgår meget af det nye. :woohoo:

Og for ej at for glemme er det lige gyldig hvad andre syndes, bare man selv syndes det lyder som en million. ;-)

Ser derfor glæder jeg mig til og høre hvad du får ud af de gamle hørrebøffer der. :cheer:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1013 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Mmmmmmm....
For 15 år siden havde jeg SR 34 og dem synes jeg var rigtig gode til næsten al musik.
Det eneste jeg synes der manglede var noget attack og derfor blev de solgt igen.

Men headfi er så heller ikke lige det jeg bruger mest til på

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1014 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne Mmmmmmm....
Hæ hæ... Nu er de sat til, og har siddet og lyttet "mine" nummer jeg tit høre, igennem... Høre detaljer i musiken på en helt anden måde. Men få ikke rummet med, og den fylde der er i mine 10" der rykker godt i stuen. De går rigtig dybt, dog bare lidt for svagt. Diskanten er lige i overkanten, under 8khz, så kan godt være lidt anstrengende at lytte til noget musik. Men ved heller ikke som de lyder som dengang de vare nye.
Men, ja. Det er en helt anden måde at lytte musik på...

Men, hvor meget skal man give for nogle gode HeadFi's ???

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1015 af poulsen48
Besvaret af poulsen48 på emne Mmmmmmm....

FotoKarsten skrev: Hæ hæ... Nu er de sat til, og har siddet og lyttet "mine" nummer jeg tit høre, igennem... Høre detaljer i musiken på en helt anden måde. Men få ikke rummet med, og den fylde der er i mine 10" der rykker godt i stuen. De går rigtig dybt, dog bare lidt for svagt. Diskanten er lige i overkanten, under 8khz, så kan godt være lidt anstrengende at lytte til noget musik. Men ved heller ikke som de lyder som dengang de vare nye.
Men, ja. Det er en helt anden måde at lytte musik på...

Men, hvor meget skal man give for nogle gode HeadFi's ???


Tja der findes i hvert fald hørebøffer i alle prisklasser også til dem der ikke ved hvad de skal bruge deres millioner på. :-p
www.lydogbillede.dk/nyheter/hovedtelefon...este-hovedtelefoner/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 uge siden #1016 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne Mmmmmmm....
Der er vist en der bliver grebet af stemningen. Er da sikker på man kan få hørebøffer der lyder lige så godt til en NOGET anden pris... Her er det bare noget andet man betaler for! ;-)

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum