HiFi2you Banner11

Diskant bånd til Dali Skyline 1000

Mere
6 år 6 måneder siden #7608 af Mini
Mangler et sæt Diskant bånd til Dali Skyline 1000. Er det noget der kan laves?

Mini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7610 af Thomas

Mini skrev: Mangler et sæt Diskant bånd til Dali Skyline 1000. Er det noget der kan laves?

Mini


Ja det kan sagtens laves....... Du kan nemt selv skifte dem, men om du kan lave båndene selv kræver nok lidt forsøg.
Jeg har lavet mine egne og der skulle 6-8 forsøg til før de blev gode og det kræver ikke andet en sølvpapir, et blad til en hobbykniv, en skinne at skære efter, en glasplade at skære på, lidt sæbevand og så lidt tålmodighed.
Båndet kan laves for 2-3 kr, så det er værd at forsøge.

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #7611 af Mini
Super.
Jeg har selv skiftet dem før så ingen problemer der. Men kan du lave dem og hvad er prisen?

Mini
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Mini.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7612 af Thomas

Mini skrev: Super.
Jeg har selv skiftet dem før så ingen problemer der. Men kan du lave dem og hvad er prisen?

Mini


Om en lille måneds tid skal jeg ha lavet nogle nye til mig selv og kunne godt lave nogle til dig, jeg har bare det lille problem at jeg ikke har så lang en glasplade som dine bånd kræver :-(

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #7613 af Mini
Fedt. Det vil jeg rigtig gerne hvis du ville. Og vil endda sige at jeg gerne ville bestille to hele sæt hvis det er til at betale sig fra?
Og min ikke man kan finde et stykke glas ved en glarmester eller nogen der har et kaseret vidue. Er det noget specielt glas da?

Mini
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Mini.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7614 af Thomas

Mini skrev: Fedt. Det vil jeg rigtig gerne hvis du ville. Og vil endda sige at jeg gerne ville bestille to hele sæt hvis det er til at betale sig fra?
Og min ikke man kan finde et stykke glas ved en glarmester eller nogen der har et kaseret vidue. Er det noget specielt glas da?

Mini


Jeg ser lige hvad jeg kan finde af glasplade ;-) Resten finder vi nok ud af ;-) ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum