HiFi2you Banner11

Forskel på tyndt og tykt højtalerkabel ?

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #8608 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Forskel på tyndt og tykt højtalerkabel ?
Kære debattører.

Hvad det personlige angår, har jeg sagt det der skal siges. :!: :!:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #8611 af gasolin
Jeg melder mig ud af denne tråd så jeg ikke for en mail når der kommer et nyt svar. Jeg læser alle de mails jeg for fra denne tråd, men den er blevet alt for ligegyldig og teknisk nørdet, jeg fatter ofte ikke en hat af hvad i skriver, jeres svar er blevet så indviklet,mærkelige at alm mennesker forlængst har opgivet at læse alle indlæggende.

Nu er det bare blevet nok for mig, jeg kan på ingen måder fortsætte med at få mails fra denne tråd, jeg for ikke mere noget ud af at læse jeres indlæg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #8614 af Zig
@Gasolin

Man skal selvfølgelig kun læse det, der give mening eller engagerer én. Der er mange ting, jeg hopper over - men så er der nogle ting, der fanger mig.....og ligesåvel som du skal have lov til at opgive en tråd, skal jeg have lov til at fortsætte,,,,ufortrødent.

Jeg får helt lyst til at fortælle om Katastrofe-Teori. Det er en lille gren indenfor matematik, der studerer "den sidste dråbe" - den, der får begæret til at flyde over. Det viser sig, at man ikke kan forudsige, hvilken dråbe bliver den sidste. Den eneste man kan sige med sikkerhed er, at nu er vi i en zone, hvor én af de mange næste dråber vil få begæret til at flyde over. Og det sjove med disse katastrofe er, at det altid er en lille ting (én lille dråbe), der får disse store konsekvenser. - meget spildt kaffe på bordet.

Én kort sætning kan have en stor virkning. Uforudsigeligt og uforklarligt. Og det er heller ikke altid fortjent.

Men vi skal videre til hvorfor "pockets of magic" kan være lige så afgørende som Ohm's Law.

Måske i morgen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #8615 af Thomas
Det "morsomme" ved det regnestykke er at den dråbe der for bægeret til at flyde over, ikke nødvendigvis er anderledes end dråben lige før eller 10 dråber før ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden - 6 år 2 måneder siden #8616 af Boydk
For pokker da, boys :lol:
Sidder lige med mit "gamle lort" og hører Pat Metheny/Lyle Mays, købt brugt for 1$ i Orlando for 14 dage siden, mens jeg læser de sidste indlæg i tråden.
Og indser/hører, at min lyst er væk til både opgradering og nedgradering.
Mit nytårsønske for jer alle er, at I indenfor overskuelig fremtid må nå til samme punkt. Det kan ikke anbefales nok ;-)
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved Boydk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nv
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #8617 af nv

TommyBoy skrev: Det klæder ikke nogen at blive personlige.
Det er sjovt og fedt med teknisk-battle og hvem ved mest om dit og dat,
men søde folkens, skal vi ikke lidt tilbage på sporet,
Husk den gode venlige tone, teknik og argumenter,
og mindre lort og lagkage :-)


Tommy.
Jeg er ikke helt enig med dig i måden du måler dysten.
Kombattanterne er indlevende og ærlige.
Jeg tror dysten skal måles på, om kombattanterne efterfølgende stadig kan drikke en bajer sammen, og i så-fald, god debat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum