HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Tråd fjernet men kommer igen (Løst)

Tråd fjernet men kommer igen (Løst) 03 Jan 2019 17:43 #10866

• adm
  • adm's profilbillede Emne forfatter
  • Administrator
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 8
Tråden: Snakeoil: myter, teser, fup & påstande m.m. er P.T. fjernet da det er den der bliver "moppet" udefra og gør siden langsom.
Når de er færdige med at "lege" med tråden kommer den op igen ;-)

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Sidste redigering: af adm.

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 20:39 #10867

• Lydjørgen
  • Lydjørgen's profilbillede
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 1
Klart nok , der er lige tilføjet to helt suverænt gode indlæg ,ikke mindst laaange indlæg, som i al beskedenhed er skrevet af undertegnede , så kan siden naturligvis ikke klare den overvældende interesse 8-)
Nej helt alvorligt hvem skulle dog interesserer sig for at ligge en lille side som denne,ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind.
Prøver lige for sjov at ligge det samme ind fra word

Kopi fra word"Klart nok , der er lige tilføjet to helt suverænt gode indlæg, ikke mindst laaange indlæg, som i al beskedenhed er skrevet af undertegnede, så kan siden naturligvis ikke klare den overvældende interesse 8-)
Nej helt alvorligt hvem skulle dog interessere sig for at ligge en lille side som denne ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind."

Hi-Fi består af præcision og klang

Sidste redigering: af Lydjørgen.

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 20:44 #10868

• adm
  • Administrator
  • Administrator

Lydjørgen skrev: Klart nok , der er lige tilføjet to helt suverænt gode indlæg ,ikke mindst laaange indlæg, som i al beskedenhed er skrevet af undertegnede , så kan siden naturligvis ikke klare den overvældende interesse 8-)
Nej helt alvorligt hvem skulle dog interesserer sig for at ligge en så lille side som denne,ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind.

Kopi fra word"Klart nok , der er lige tilføjet to helt suverænt gode indlæg, ikke mindst laaange indlæg, som i al beskedenhed er skrevet af undertegnede, så kan siden naturligvis ikke klare den overvældende interesse 8-)
Nej helt alvorligt hvem skulle dog interessere sig for at ligge en så lille side som denne ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind."

Jeg har en idé om at du tror tråden er fjernet pga dig og kun dig.
For at modbevise det bliver tråden nu genskabt og du kan så se antal visninger og som du nok ved står K for 1000.
Altså helt som i elektronik = 1K = 1Kilo = 1000

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 20:45 #10869

• adm
  • Administrator
  • Administrator

Lydjørgen skrev: Klart nok , der er lige tilføjet to helt suverænt gode indlæg ,ikke mindst laaange indlæg, som i al beskedenhed er skrevet af undertegnede , så kan siden naturligvis ikke klare den overvældende interesse 8-)
Nej helt alvorligt hvem skulle dog interesserer sig for at ligge en så lille side som denne,ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind.

Nej helt alvorligt hvem skulle dog interessere sig for at ligge en så lille side som denne ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind."

For at modbevise det bliver tråden nu genskabt og du kan så se antal visninger og som du nok ved står K for 1000.

Læg derefter mærke til antallet af gæster i bunden.
Håber det beviser at det intet har med dig eller dine indlæg at gøre ;-)

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 20:52 #10870

• Lydjørgen
  • Junior Member
  • Junior Member

adm skrev:

Nej helt alvorligt hvem skulle dog interesserer sig for at ligge en lille side som denne,ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind.

Nej helt alvorligt hvem skulle dog interessere sig for at ligge en lille side som denne ned, synes det begyndte da jeg lagde mine lange indlæg op, er i sikker på der ikke er noget snavs i dem, de er skrevet i Word og kopieret ind."

Læg derefter mærke til antallet af gæster i bunden.
Håber det beviser at det intet har med dig eller dine indlæg at gøre ;-)

Nej da! du misforstår, jeg har selv arbejdet med websider og haft problemer med indlejret snavs i indlæg, prøvede kun at hjælpe, og ville også være sikker på at det ikke var mig der skabte problemer med noget virus eller lignede, men det ser jo ok ud her. så du har nok ret , der er nogle som leger.

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 20:56 #10871

• adm
  • Administrator
  • Administrator
Det kan kun være 1 af 3 personer der leger og det er der ved at blive fundet ud af, der er folk på sagen :-p
Hvad de får ud af det ved jeg ikke lige, andet end de taber lidt penge på det :-D

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 21:06 #10872

• adm
  • Administrator
  • Administrator
Tråden får lige en pause igen da "gæste" tallet steg fra 50 til næsten 800 på kort tid og visninger af tråden steg med 4-500 :-)

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 21:07 #10873

• Lydjørgen
  • Junior Member
  • Junior Member
200 besøg på kort tid og siden bliver langsom igen. pil endelig tråden ned igen , det virker som i har styr på hvad der foregår, og har set det før. er gjort kan jeg se.

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 21:51 #10874

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10
Intet at sige til at visse hifi-fora kan fortælle at de har 10.000 unikke besøgende hver dag når der foregår "russer-Trump-lignende" aktiviteter på internettet.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 22:19 #10875

• adm
  • Administrator
  • Administrator
Så er tråden oppe igen og det ser ud til at være nemt at fixe når de små børn leger :-D

Tråd fjernet men kommer igen 03 Jan 2019 22:23 #10876

• adm
  • Administrator
  • Administrator

WymaxReborn skrev: Intet at sige til at visse hifi-fora kan fortælle at de har 10.000 unikke besøgende hver dag

Er der virkelig nogle der siger det ? :silly: :-D :-D :-D

Tråd fjernet men kommer igen 04 Jan 2019 12:12 #10878

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10

adm skrev:

WymaxReborn skrev: Intet at sige til at visse hifi-fora kan fortælle at de har 10.000 unikke besøgende hver dag

Er der virkelig nogle der siger det ? :silly: :-D :-D :-D

Det er nok både nemmere og mere profitabelt for ejeren at tro på at der kan være så mange reelle besøgende, det ser jo godt ud når der skal sælges reklamer så anlægget kan opgraderes :sick:

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum