HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Permanent

Permanent 24 Sep 2019 16:16 #12328

• adm
  • adm's profilbillede Emne forfatter
  • Administrator
  • Administrator
  • Omdømme: 3
  • Modtagne Tak: 9
Permanent blev til et par dage og det er der selvfølgelig grunde til.

Folk kan spørge i PB, andre ved allerede besked.

Personlig lægger jeg min egen stil lidt om (Det er jeg nødt til) og andre bør måske også kigge lidt på hvad der egentlig bliver skrevet inden det postes !
Retningslinjer ? Ja det kan man vel lave mange af, men kan man ikke bare skrive som man ville snakke til personen hvis han/hun stod overfor dig ?
Jeg synes selv jeg er kommet på en god idé taget direkte fra kanal 5 og Politijagt :-D Og nogle fine idéer givet via mail og telefonsamtaler.

Det handler ganske enkelt om klip i kørekortet og her gælder samme regler som i politijagt. 3 klip nok til at miste retten til at deltage ;-)

Et klip kan man få på mange måder, men normalt er man selv klar over hvornår man har kørt for stærkt, overfor rødt eller "glemt" selen. Andre gange kan der være tvivl og den må vi så tage derfra.

Så alt i alt, vi prøver igen :-D Og tak til dem der har skrevet osv ;-) Det var mere end jeg nogensinde havde troet ! :woohoo:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af adm.

Permanent 24 Sep 2019 17:35 #12329

• Svalen
  • Svalen's profilbillede
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 1
Hej Thomas jeg er glad for at se en genfødsel af en side som jeg håber på vil fremover byde på positiv gensidig inspiration mht. fx. gode indspilninger, erfaringer med div. anlæg, akustik, koncertoplevelser, lidt sjov mm.
God vind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum