Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Nerds.dk kører igen 21 jan 2021 04:38 #13830

• adm
  • adm's profilbillede Emne forfatter
  • Administrator
  • Administrator
  • Omdømme: 3
  • Modtagne Tak: 11
Så er Nerds.dk oppe at køre igen. Det er godt nok et noget anderledes layout, men som med alt andet skal man nok lige vænne sig til det.
Tror det med tiden bliver mere overskueligt.
Et stort minus er dog at der ikke længere er noget debatforum, men man kan jo håbe at det kommer med tiden ;-)

Den nye side findes nemmest ved at skrive Nerds.dk i adresse linjen ;-)

Men tillykke med den nye side herfra ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af adm.

Nerds.dk kører igen 11 feb 2021 01:05 #13924

• gasolin
  • gasolin's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Omdømme: 1
  • Modtagne Tak: 2
Den side er dømt til at dø langsomt, eneste måde at skrive kommentar til anmeldelser,artikler,nyheder er at skrive på facebook.

Man kan simplethen ikke deltage aktivt på nerds.dk og derfor bliver det en ligegyldig side når man ikke kan skrive kommentarer og når der ingen forum er, faktisk gir det mere mening at bruge facebook end nerds.dk eller lyd og billede

Sidste redigering: af gasolin.

Nerds.dk kører igen 28 feb 2021 02:22 #14014

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Væk
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Omdømme: 8
  • Modtagne Tak: 97

gasolin skrev: Den side er dømt til at dø langsomt, eneste måde at skrive kommentar til anmeldelser,artikler,nyheder er at skrive på facebook.

Man kan simplethen ikke deltage aktivt på nerds.dk og derfor bliver det en ligegyldig side når man ikke kan skrive kommentarer og når der ingen forum er, faktisk gir det mere mening at bruge facebook end nerds.dk eller lyd og billede

Med det der skrives på danske fora og hvad personer kan få dem selv til at tro på, så er alle fora dømt til at dø langsomt.
Der debatteres intet reelt men kun ting som der så kan "skændes" om.
Tydelige beviser/"facts" gør bare personerne mopset.

Når alt kommer til alt, så er det begrænset hvad der diskes op med af ting der er brugbare, med mindre man har en god tro på det.

Meget af det der skrives på danske fora bliver tit svinet til og manet i jorden med andre ting der intet hold er i.
Og så er det helt ekstremt utroligt at der ikke er flere der tør stå ved at de måske ikke lige hører så godt som de troede.
Det er undskyldning på undskyldning på undskyldning på undskyldning og man bliver i tvivl om, om de personer virkelig selv tror på det de skriver, eller det skrives for at de så er noget mere ved musikken og overgå "sidemanden"

Hifi2you startede helt forkert, for selvom jeg lagde ud med at der skulle være plads til alle, så var der nogle der aldrig skulle ha været inde. Skriverierne fra nogle af dem skræmte ganske enkelt andre væk, ved at snakke som om de hørte lige så godt som flagermus, overdrivelser der aldrig burde ha set dagens lys og som kun kommer ud af munden på folk uden skam i livet.

Der er så mange eksempler at man fristes til at tro de sidder og lytter i sådan en stol her

Men hvor søren mon alle de meget dygtige og yderst vidende personer er henne når der snakkes test og afprøvning af deres evner ?
De er pist væk, eller også bruger de resten af livet på at finde en undskyldning for at det gældende ikke høres.

Skriver man nogle ting, så skal det angribes med næb og kløer, for de meget vidende med flagermusørerne skal da bestemt ikke tabe ansigt.
Nej så hellere blive væk fremfor at mande sig en antydning op og debattere på almindeligvis.

Nej, på danske fora gælder det om med ord og bogstaver (og helst fremmedord) at overbevise andre om at de tager fejl.

Det er i hvert fald under kraftig overvejelse om hifi2you skal fortsætte eller ej.
Sidste lavede jeg en tråd om det, hvor folk så svarede mig via PB/mail, og der var mange der gerne så hifi2you fortsætte men det er ikke mange af dem der deltager.
Denne gang laves der ikke sådan en tråd, da det viste jeg at være helt lige gyldigt.

Hifi4all er som det plejer og det behøver man ikke snakke videre om og at Nerds har nedlagt forummet forstår jeg egentlig godt.

Sidste redigering: af Thomas.
  • Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum