HiFi2you Banner11

Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Mere
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #14383 af Thomas

@Boydk   Det er ikke den slags lydforskelle, det er klanglige lydforskelle, bedre opløsning perspektiv rytme timing osv på de bedre kabler.









 
Det er lige præcis det, der er galt med dig.
Du leverer påstande uden dokumentation.
Du mangler at bevise, at "det er klanglige lydforskelle, bedre opløsning perspektiv rytme timing osv på de bedre kabler" disse IKKE er
en reaktion fra elektronikken p.g.a. de tilsluttede kabler, men påstår hårdnakket, at det er kabelmaterialet, der har skylden.
Så længe du bli´r ved med dine udokumenterede påstande, må du s´gu finde dig i at blive modsagt, indtil du har bevist påstandene.
Hvorfor ikke undersøge i stedet for at udelukke???
Dine "JEG VED" er ikke bevis, og ingen..... hverken hér, på H4A, ASR m.fl.gider ta´ den slags påstande seriøst......... og det er ikke at pisse på dig.
Det er kun "rysten på hovedet" over en person, der påstår: Jeg alene vide !!! 
Du er godt nok anstrengende , måske det var en ide at satte dig lidt ind i tingene inde du plapre løs og som vanlig pisse på mig, der er naturligvis tusindvis der har prøvet at måle og forklarer hvad dette her handler om bl.a.Bruno Putzeys og en masse kan findes på AES og diverse Magazine,  denne artikel af Malcolm Omar Hawksford er nok den mest kendte  www.stereophile.com/reference/1095cable   og her er en opfølgning  www.stereophile.com/content/what-difference-wire-makes

Ingen har reelt fundet forklaringen/målingen men alene det at så mange seriøse forskere har arbejdet med problemet fortæller at der må være  noget om det og det gælder jo ikke kun kabler men alle komponenter.
Man kan vælge den lette løsning at sige lydforskellene ikke eksistere fordi vi ikke har målingen , for derefter at  pisse videre på dem der siger de eksisterer , det gør ASR og ham idioten i videoen.og Thomas og Gige og................ 



 
Nej jeg gør ikke, jeg har målingen og testen, men du er jo for bange til at deltage og prøve, derfor bliver du nødt til at holde dig til dit ævl.
Ja ok, selvfølgelig pisser jeg på dig men det er jo bare fordi der bliver lavet en test som du ikke kan finde forskelle på og så dur dit ævl jo ikke.
Et øjeblik troede jeg du havde forstået bare lidt af det, men det havde du så ikke.

Men vi kan konkludere at Jeg, Gige, ham i videoen og hele ASR og mange mange andre er helt forkert på den, men Lydtossen er helt rigtig på den og som en af de få i verden ved alt om det  

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #14384 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Debat om Hifi2you (Omdøbt)
Måske du lige skulle hoppe engang Thomas jeg tror du sider fast i rillen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #14385 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Måske du lige skulle hoppe engang Thomas jeg tror du sider fast i rillen.
Sagde ham der konstant skriver det samme konstant og får det ad vide selv på udenlandske fora 
Men det er jo en smart måde at komme uden om det hele.
Fremover skulle jeg måske bare skrive, ja ja den er god med dig lydtosse   men nej, så let slipper du ikke 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #14388 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Debat om Hifi2you (Omdøbt)
Fik meddelelse om et indlæg indsendt af  WymaxReborn , et relativt langt og meget velformuleret indlæg med en skarp og nøjagtig  analyse af hvad der foregår her på Hifi2You, har du slettet det indlæg Thomas? var det for kompromitterede for dig?
Som du kan se på nummer rækkefølgen af indlæg er der sket noget..rækkefølgen  springer  pludselig fra 14885 til 14388 der mangler altså to indlæg.

Ps Og hvad sker det lige med sidste emner /indlæg , roder du nu rundt i Mysql databasen for a skjule spor, lad være med det , du laver bare lort i det hele.

Ps 2 Med hensyn til Janhp nyeste show bør det efterhånden  står klart hvad min indstilling er til det , jeg har allerede mere end rigeligt beviser for lydforskelle blindtest forsøg osv og milioner der mener det samme som jeg og jeg stoler simpelhen ikke på anti hi-fi/kabelfornægterne , der er kommet og  jeg har fremlagt beviser for at det er med særdeles god grund.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved tonadoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14389 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Fik meddelelse om et indlæg indsendt af  WymaxReborn , et relativt langt og meget velformuleret indlæg med en skarp og nøjagtig  analyse af hvad der foregår her på Hifi2You, har du slettet det indlægThomas? 
Som du kan se på nummer rækkefølge af indlæg er der sket et eller anden.
 
Han har udelukket sig selv
Andre skulle overveje det samme.

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14390 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Fik meddelelse om et indlæg indsendt af  WymaxReborn , et relativt langt og meget velformuleret indlæg med en skarp og nøjagtig  analyse af hvad der foregår her på Hifi2You, har du slettet det indlæg Thomas? var det for kompromitterede for dig?
Som du kan se på nummer rækkefølgen af indlæg er der sket noget..rækkefølgen  springer  pludselig fra 14885 til 14388 der mangler altså to indlæg.

Ps Og hvad sker det lige med sidste emner /indlæg , roder du nu rundt i Mysql databasen for a skjule spor, lad være med det , du laver bare lort i det hele.

Ps 2 Med hensyn til Janhp nyeste show bør det efterhånden  står klart hvad min indstilling er til det , jeg har allerede mere end rigeligt beviser for lydforskelle blindtest forsøg osv og milioner der mener det samme som jeg og jeg stoler simpelhen ikke på anti hi-fi/kabelfornægterne , der er kommet og  jeg har fremlagt beviser for at det er med særdeles god grund.
 
                Skulle der ikke have stået hifi kabel fornægter.
Tag nu dit foto apparat, gå en tur i skoven nyd det, lige som millioner af mennesker, der ikke tager fejl

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum