HiFi2you Banner11

Beth Hart - Fire on the floor - (Forvrænget) ?

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden - 5 år 3 måneder siden #10722 af Zig


Jeg kikker på dette cover og prøver at finde ud af, om jeg skal sample den eller ej..... Gider jeg invitere på en kop kaffe? Jeg er lidt i tvivl.... Jeg tror bestemt, jeg gider gå ind i Jazz-klubben Blues Alley. Det er lige noget for mig.



Det har den rigtige stemning....men damen.....

Pyt - nu giver jeg det et lyt.

Ooops... Jeg fik kaffen galt i halsen.....fandt på en undskyldning og klatrede ud af et åbent vindue på toilettet.

Så hellere da hende her.....



Selv om jeg ikke ved, om hun synger.

Zig
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Zig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #10723 af Thomas

WymaxReborn skrev:

Thomas skrev:

WymaxReborn skrev: Nu kender jeg jo åbenbart min besøgstid, således måske også her.

Beth Hart har jeg det utrolig svært med, det tænder mig overhovedet slet ikke, men jeg kan ikke sætte fingeren på hvad det er. Katie Melua har jeg en del plader med, og hvor hendes første var ganske vellykket, så synes jeg de efterfølgende er kedelige variationer over samme tema.

Må jeg i stedet anbefale Eva Cassidy - Nightbird... Normalt synes jeg at også hun kan være lidt kedelig, men det er når man hører de her hifi-demo plader af hendes. Nightbird er en live-plade, en god blanding af det ene og det andet. Hendes stemme står fantastisk og vedkommende.


Første linje forstår jeg ikke :-?


Jf. Zig's hunde-analogi :blush:

Thomas skrev: Men tråden her var ikke så meget om man kunne li Beth Hart eller ej, men jeg kan godt :-)
Favoritten af de 3 er uden tvivl Toto.
Katie Melua bruges kun til baggrundsmusik da det er meget kedeligt

Det var simpelthen for at høre om nogle lå inde med CD pladen (Måske LP pladen) og om der var forvrængning i bas og stemme på nummeret Fire on the floor, som der er alle steder på nettet :mad:
Det finder jeg snart ud af når CDen kommer på biblioteket :-D.


Du har da været længe nok på internettet til at vide at nogle tråde kan ende med at pege i mange forskellige retninger ;-) Der blev begyndt på en sammenligning, og jf. mit hunde-jeg tog jeg handsken op.


Jeps Jeps og det er da bare helt i orden ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #10815 af Thomas
Så fik jeg CD´en med Beth Hart hjem og prøvet den.
Først på PC via hovedtelefoner, så på PC via anlægget og så i CD afspilleren.
Alle 3 steder lyder det nummer overstyret og forvrænget, så det er åbenbart selve indspilningen der er sådan.
Ærgerligt når man er overfølsom overfor den slags overstyring :-D Men så skal den CD da ikke stå blandt de andre :-p

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #10816 af Zig
Jeg fik først lyttet til albummet i aftes. Jeg var træt efter at have kørt alt for mange kilometer og havde samtidig hentet min nye forstærker (skam skam skamme mig).

Men jeg var da glædelig overrasket over, hvor friskt, jeg syntes hendes evne til at skrive tekster og melodier.....var.

Jeg ved ikke endnu, om den er en gemmer....men jeg synes den og hun er go' og det er da en skam, at du, Thomas, er overfølsom over for overstyring (som jeg jo slet ikke hørte).

Zig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #10817 af Thomas

Zig skrev: Jeg fik først lyttet til albummet i aftes. Jeg var træt efter at have kørt alt for mange kilometer og havde samtidig hentet min nye forstærker (skam skam skamme mig).

Men jeg var da glædelig overrasket over, hvor friskt, jeg syntes hendes evne til at skrive tekster og melodier.....var.

Jeg ved ikke endnu, om den er en gemmer....men jeg synes den og hun er go' og det er da en skam, at du, Thomas, er overfølsom over for overstyring (som jeg jo slet ikke hørte).

Zig



Hun er nemlig god og det meste af hendes musik er lige til min øregang, men lige præcis det nummer (Fire on the floor) overstyres og jeg synes både det er synd men også let at høre
Jeg har ikke nærlyttet hele pladen men lige umiddelbart er det kun det nummer der "laver numre".

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #10818 af Zig
Og Thomas, jeg har lige fået øje på din nye signatur:

Hvorfor hoppe ud af legen, når man så enormt gerne vil være med i den ? :-)

Det er jo et biologisk mønster, der er hardwired i vi levende væsner.....

Det dukker tit op i en Hichcock film



hvor en mand fatter lidt interesse i en kvinde, hun bemærker det, hvorefter hun forsvinder. Men hun forsvinder jo for at blive fundet af sin prins, der skal bevise han er prins ved at finde hende.

Mænd sparker andre over skinnebenet - ikke for at starte et slagsmål, men bare for at sige Goddaw Du - Er du med?

No fucking logic in the biological world.

Zig
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum