HiFi2you Banner11

Så blev det min tur. (Hifi4all)

Mere
7 år 6 måneder siden #2868 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Så blev det min tur.
Man kan jo godt være udelukket og så komme tilbage på forummet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2869 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.

gasolin skrev: Man kan jo godt være udelukket og så komme tilbage på forummet


Sikkert, hvis man vil kysse ass og være Gige dreng......... Tror jeg næppe nogle vil.
Eller jo, der er 2 der har tigget og bedt om at komme ind i varmen igen og de er der skam også, dog skriver de langt langt mindre nu.


Bilag ikke fundet


_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #2870 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Så blev det min tur.

Ribbontweeter skrev:

gasolin skrev: Man kan jo godt være udelukket og så komme tilbage på forummet


Sikkert, hvis man vil kysse ass og være Gige dreng......... Tror jeg næppe nogle vil.
Eller jo, der er 2 der har tigget og bedt om at komme ind i varmen igen og de er der skam også, dog skriver de langt langt mindre nu.


Bilag ikke fundet


Jeg har ikke kysset røv, men spurgt om jeg kunne bruge forummet igen, selv om man ikke bryder sig om administrationen så sker der mest på den side

På recordere sker der ikke altid så meget, det samme med nerds, er ikke så tit på hifigalleri så der ved jeg ikke om der sker så meget, lydmaskinen er til plade indspilninger,livemusik,pa med mere, grundlæggende om alle de ting man bruger som man kan købe hos 4sound og hififorfolket.dk jeg på et tidspunkt prøvede at tilmelde mig men kunne ikke (ved ikke hvorfor), hvad hifi4you angår ved jeg ikke så meget om siden da den er ny for mig.

Angåede at jeg har været udelukket fra forummet, så er der bare frustrende at man deltager i f.eks 2 tråd (dac og kabel tråd) hvor trådene bare forsætter og der kommer flere og flere indlæg som jeg læser men ikke kan deltage i, ikke kan spørge om noget,ikke kan deltage med min viden og så videre, det bare frustrerende, det som at stå på sidelinien og se ens kammerater,venner spille fodbold og gerne vil deltage istedet for at stå på sidelinien og følge med i kampen
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #2886 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Så blev det min tur.
Magtens vilje er stor :lol:

Og helt enig, Ribbontweeter... Når man behandles på den måde, så ville jeg heller ikke be' om at blive lukket ind igen, det har jeg afvist flere gange. Det er ikke brugerne der behøver undskylde. Når regler ikke er helt præcise, og håndhæves forskelligt, mens spørgsmål hertil besvares på en negativ og uforklarende måde, så har det kun ét resultat, og det er en voksende frustration... Sådan er det ikke kun i bemeldte tilfælde, men i tilværelsen generelt.

Men sådan er det jo efterhånden bare derovre, og kan man finde sig i det er det da fint nok. Jeg tror dog at mange efterhånden passer temmelig meget på med hvad de skriver, og så er målet vel nået for administrationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #2905 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.

gasolin skrev:

Ribbontweeter skrev:

gasolin skrev: Man kan jo godt være udelukket og så komme tilbage på forummet


Sikkert, hvis man vil kysse ass og være Gige dreng......... Tror jeg næppe nogle vil.
Eller jo, der er 2 der har tigget og bedt om at komme ind i varmen igen og de er der skam også, dog skriver de langt langt mindre nu.


Jeg har ikke kysset røv, men spurgt om jeg kunne bruge forummet igen, selv om man ikke bryder sig om administrationen så sker der mest på den side

På recordere sker der ikke altid så meget, det samme med nerds, er ikke så tit på hifigalleri så der ved jeg ikke om der sker så meget, lydmaskinen er til plade indspilninger,livemusik,pa med mere, grundlæggende om alle de ting man bruger som man kan købe hos 4sound og hififorfolket.dk jeg på et tidspunkt prøvede at tilmelde mig men kunne ikke (ved ikke hvorfor), hvad hifi4you angår ved jeg ikke så meget om siden da den er ny for mig.

Angåede at jeg har været udelukket fra forummet, så er der bare frustrende at man deltager i f.eks 2 tråd (dac og kabel tråd) hvor trådene bare forsætter og der kommer flere og flere indlæg som jeg læser men ikke kan deltage i, ikke kan spørge om noget,ikke kan deltage med min viden og så videre, det bare frustrerende, det som at stå på sidelinien og se ens kammerater,venner spille fodbold og gerne vil deltage istedet for at stå på sidelinien og følge med i kampen


Jeg pegede heller ikke på dig mht at kysse ass, det er et par andre der har gjort det.
Den ene skriver så dybest set ikke mere.
Men be´r man om at komme ind igen og efterlever alle Mr. Gige regler (Skrevne og uskrevne) og finder sig i alt han foretager sig, så mener jeg det er lidt det samme som at kysse ass :-D
Mr. Gige tænker slet ikke på brugerne og at det er dem der holder gang i hjulene...... Ser han en "fejl" så skal den rettes koste hvad det vil....... En af gangene var det så dig.
Men den er jo efterhånden så slem at bare en person sætter en smiley i en tråd der omhandler Mr. Gige´s "opførsel" på hans verdens side, så bliver den person også kylet ud. :-D Man må ikke synes det er sjovt på Mr.Gige superunivers.
Læg mærke til at der ingen, absolut ingen sjov eller humor er på siden, intet og det er nu temmelig sundt alle vegne :-D
Men selvfølgelig, vil du gerne deltage under Mr. Gige´s vinger, regler osv så skal du da bare skrive til ham :-p

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #2906 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Så blev det min tur.
Har skam været udelukket fra forummet flere gange

Jeg følger på ingen måder de regler der måtte være (men vil heller ikke udelukkes
da jeg har et stort gen,behov for af ville høre musik,deltage og snakkke om hifi på forskellige forummer)

Derfor har jeg holdt pauser op til flere gange og så det heller ikke svært at blive udelukket fra forummet
på den anden side

Der sker på mere på den anden siden uanset om man kan li ledelsen
administrationen og deres til salg,bytte,købe sektion overgåes kun i størrelsen af dba,gul og gratis

Kan desværre ikke bede folk om ikke at bruge hifi4all, så ledelsen kan se at hifi4all ikke er noget uden dens brugere
som vil have hjælp til diverse spørgsmål angånede hifi/tv og på den måde holder gang i forummet og
dermed tiltrækker annoncører
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum