HiFi2you Banner11

Så blev det min tur. (Hifi4all)

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 uge siden #5268 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Så blev det min tur.
Tonen får lidt ekstra skarphed, men budskabet er konstant: 10.000, socialt uduelig, og gratis :-)

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 1 uge siden #5280 af Miki
Besvaret af Miki på emne Så blev det min tur.
Intelligent måde at svare på.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 uge siden #5281 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Så blev det min tur.

Miki skrev: Intelligent måde at svare på.


Ja, man overraskes gang på gang ....... :whistle:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 1 uge siden #5292 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.

WymaxReborn skrev: Tonen får lidt ekstra skarphed, men budskabet er konstant: 10.000, socialt uduelig, og gratis :-)


Han har sagt og skrevet det så mange gange nu, at han selv tror på det :silly: Og enhver ved det er ønsketænkning.
Men læg mærke til hans svar, de bliver grovere og grovere og det er ganske enkelt et tegn på at det ikke går som han gerne vil ha det til.
Han er da godt klar over at hans facon ikke du´er og der sker mindre og mindre på siden for hver uge der går.
Men hva, han er tilfreds (sådan skal det se ud) og reklamerne har givet et stort bidrag til hans setup.

Først var det 30 års erfaring han havde, nu er det 20+ år og hans erfaring er at stå bag disken i Audioscan :silly: :blink: :whistle:
Kaj linkede på et tidspunkt til en side hvor man kunne se besøgstallene og de stemte overhovedet ikke overens med hans tåbelige 10.000 UNIKKE besøg (hvorfor er et besøg/kig unikt ?)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nielsen
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 uge siden #5294 af Nielsen
Besvaret af Nielsen på emne Så blev det min tur.
Når man siger 10.000 unikke besøgende, så betyder det, at det er 10.000 forskellige besøgende.
Man har renset tallet for gengangere.
Hvor mange der reelt er tale om ved jeg ikke, men for Gige er et vigtigt, at tallet er så højt som muligt.
Der findes forskellige services der måler trafikken, og nogen af dem viser hvilke sider på sitet, der er flest hits på.
Det er vigtig viden for indehaveren af sitet.
Ofte er det nyhederne, som trækker flest hits, derefter er det sandsynligvis forsiden og anmeldelser og til sidst forum.
Sådan var det på AVTainment i sin tid. For 4ALL er KSB helt sikkert traktoren.
Dengang AVTainment eksisterede, lå 4ALL mellem 15 og 20.000 hits pr. uge, og AVT sneg sig rundt nede omkring 5-6.000 svjh.
Kenneth havde ikke tålmodighed til, at vinde størrelse, så han hev stikket. Men jeg tror da snildt, at AVT kunne have været større end 4ALL i dag, også pga. den velvilje den blev mødt med af branchen.
Recordere, som jeg bestemt tror er større end HIFI4ALL har gns. 205.000 månedlige besøg, og hvis man vil lære hvorledes et site og evt. et forum skal drives med succes, så er det den vej, man bør kigge, Lars Langkilde gør et glimrende arbejde.
Det jeg oplever på recordere er, at de har masser af nyheder om masser af elektronik og teknik, og at de ikke blander sig ret meget i, hvad folk de skriver. De har for længst fundet ud af, at de er et medie, og ikke en redaktion.
Debatten er noget mere fragmenteret på recordere, men jeg tror nærmest aldrig jeg har set moderationer, og det er ikke fordi, at der ikke er nogen der har faste meninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 11 måneder siden - 6 år 11 måneder siden #5428 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.
Et site skal vel drives efter hvad målet er med det ?
Er målet at lave penge så det kan betale lytterummets anlæg, ja så skal man vel bruge Gige-metoden.
Lars på Recordere gør som han gør og gør det godt, men der smutter også en enkelt hist og her som træder forkert og så er der "indfødte" og "venner" der må hvad som helst på den side.
Er et site kun en forumdel så er der ikke så meget man kan gøre andet end debattere :-D

Men her er der en eks-bruger der - efter min opfattelse - rammer ret godt i sin anmeldelse og svar (Per/Fjelle)

dk.trustpilot.com/review/www.hifi4all.dk

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum