HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Så blev det min tur. (Hifi4all)

Så blev det min tur. (Hifi4all) 31 aug 2016 22:17 #2420

• Priboj Sonny-boy
  • Priboj Sonny-boy's profilbillede Emne forfatter
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
  • Modtagne Tak: 0
God aften. Så blev det min tur til at forlade den synkende skude. Håber der er mere frisind her, hvilket noget kan tyde på.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Sidste redigering: af adm.

Så blev det min tur. 01 sep 2016 00:35 #2421

• FotoKarsten
  • FotoKarsten's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 6
Velkommen. Ja, men kommer jo an på hvilken typer der kommer til. Og ind til videre er det heldigvis de rigtig typer der er kommer til her. Endnu en gang, velkommen!

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Så blev det min tur. 01 sep 2016 17:47 #2427

• Beodude
  • Beodude's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 3
Vi prøver da vores bedste, for at andre også kan være her :)

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Så blev det min tur. 17 sep 2016 15:28 #2715

• gasolin
  • gasolin's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Du bliver ved med, at linke eller omtale forhandlere uopfordret, hvilket falder ind under velment reklame. Jeg har før bedt dig om, at undlade det, men nu gør du det igen. Derfor er din adgang lukket.

For ..... vil bare deltage i trådene og er der et godt tilbud relateret til tråden, så linker jeg da gerne til det eller skriver om det, ellers skulle jeg hele tiden skrive pm

Så irriterende, også sket på facebook på den ene side, men er da stadig medlem på en anden side på facebook og en for vinly,rega pladespiller og en masse andre non facebook sider

Sidste redigering: af gasolin.

Så blev det min tur. 17 sep 2016 15:54 #2717

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10
Velkommen til. Der er bare ikke noget at gøre, siden derovre regeres med hård hånd, en hånd mange efterhånden opdager er lidt for stivsindet. Her på hifi2you behøver du ikke pakke noget ind, så bare slå dig løs.

Jeg kan heller ikke se at en velment reklame i form af et link til en annonce som brugeren måske kunne få gavn af, og andre måske også, kan være skadelig... Andet end at det selvfølgelig ville være godt for omsætningen at den velmente reklame i stedet er betalt for.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Så blev det min tur. 17 sep 2016 16:14 #2718

• gasolin
  • Elite Member
  • Elite Member
Skrev der var et godt tilbud på et sæt dynaudio emit m30 til 6995 istedet for 9995kr og hvor det var, trådopretter overvejede jbl, hvor synes han skulle kigge lidt på dynaudio emit m30, linkede ikke til siden, dem han havde fået et godt tilbud på kostede som ny lige under 4000kr pr stk og det andet sæt ca 3000-3500kr

Det var åbenbart for meget, svært med en kreativ,god diskussion når man ikke må fortælle om gode tilbud relateret til tråden, med mulighed for at trådopretter kan at gøre et godt køb, kunne selvfølgelig bare skrive hvilken sæt det var og prisen og så ellers lade trådopretter google det, måske endda skrive pm til mig hvis han ikke kunne finde tilbudet (har selv et sæt emit 10)

Så blev det min tur. 17 sep 2016 16:24 #2719

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64

gasolin skrev: Skrev der var et godt tilbud på et sæt dynaudio emit m30 til 6995 istedet for 9995kr og hvor det var, trådopretter overvejede jbl, hvor synes han skulle kigge lidt på dynaudio emit m30, linkede ikke til siden, dem han havde fået et godt tilbud på kostede som ny lige under 4000kr pr stk og det andet sæt ca 3000-3500kr

Det var åbenbart for meget, svært med en kreativ,god diskussion når man ikke må fortælle om gode tilbud relateret til tråden, med mulighed for at trådopretter kan at gøre et godt køb, kunne selvfølgelig bare skrive hvilken sæt det var og prisen og så ellers lade trådopretter google det, måske endda skrive pm til mig hvis han ikke kunne finde tilbudet (har selv et sæt emit 10)

Ikke overraskende.
Han vil være egenrådig og førende.
Ingen af tingene vil lykkes på den måde.
Der må heller ikke linkes til DBA, men jeg vil tro at 99,8 % af alle ved at DBA eksisterer og kigger der.

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)

_________________________________________________________________________________

Så blev det min tur. 17 sep 2016 16:27 #2720

• gasolin
  • Elite Member
  • Elite Member

Ribbontweeter skrev:

gasolin skrev: Skrev der var et godt tilbud på et sæt dynaudio emit m30 til 6995 istedet for 9995kr og hvor det var, trådopretter overvejede jbl, hvor synes han skulle kigge lidt på dynaudio emit m30, linkede ikke til siden, dem han havde fået et godt tilbud på kostede som ny lige under 4000kr pr stk og det andet sæt ca 3000-3500kr

Ikke overraskende.
Han vil være egenrådig og førende.
Ingen af tingene vil lykkes på den måde.
Der må heller ikke linkes til DBA, men jeg vil tro at 99,8 % af alle ved at DBA eksisterer og kigger der.

Det bare ikke altid at de gode tilbud er på dba, som nogen ofte skriver på en pc relateret side, hvis du vil have en højere pris
for det,skal du sætte det til salg på dba, herinde ved vi godt hvad tingene er værd

Så blev det min tur. 17 sep 2016 16:35 #2722

• gasolin
  • Elite Member
  • Elite Member
Tænker også hvis ikke man har en side for at tjene penge, så skal man da havde den for at det skal være sjovt
og ikke bruge det meste af tiden på at fortælle hvem der bestemmer, hvem der er bossen.

Istedet for stå og råbe til en fodboldkamp om at man skal gøre dit og dat, så tag istedet og deltag i kampen
måske det kunne være sjovere end at stå på side linien og lege dommer (groft sagt)

Måske finder man ud af at regler er ikke så vigtige det handler om at have det sjovt

Så blev det min tur. 17 sep 2016 16:42 #2724

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

gasolin skrev: Tænker også hvis ikke man har en side for at tjene penge, så skal man da havde den for at det skal være sjovt
og ikke bruge det meste af tiden på at fortælle hvem der bestemmer, hvem der er bossen.

Istedet for stå og råbe til en fodboldkamp om at man skal gøre dit og dat, så tag istedet og deltag i kampen
måske det kunne være sjovere end at stå på side linien og lege dommer (groft sagt)

Måske finder man ud af at regler er ike så vigtige det handler om at have de sjovt

Det er ganske enkelt.
"Ham" der ovre har ingen venner og er altid blevet drillet.
Nu kan han "være noget" og det nyder han, han kan bare ikke se at han skyder sig selv i foden - konstant.
Kun under hans vinger skal man opføre sig som i søndags skole i gamle dage - I den virkelige verden ser det meget anderledes ud...... Selv voksne mennesker kan godt lidt hårdt til hinanden, bare kig ind i folketinget :-D

Så blev det min tur. 17 sep 2016 17:00 #2725

• gasolin
  • Elite Member
  • Elite Member

Ribbontweeter skrev:

gasolin skrev: Tænker også hvis ikke man har en side for at tjene penge, så skal man da havde den for at det skal være sjovt

Måske finder man ud af at regler er ike så vigtige det handler om at have de sjovt

Det er ganske enkelt.
"Ham" der ovre har ingen venner og er altid blevet drillet.
Nu kan han "være noget" og det nyder han, han kan bare ikke se at han skyder sig selv i foden - konstant.
Kun under hans vinger skal man opføre sig som i søndags skole i gamle dage - I den virkelige verden ser det meget anderledes ud...... Selv voksne mennesker kan godt lidt hårdt til hinanden, bare kig ind i folketinget :-D

Dansk folkeparti og liberal alliance :-D

Så blev det min tur. 17 sep 2016 17:15 #2727

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10

Ribbontweeter skrev: Selv voksne mennesker kan godt lidt hårdt til hinanden, bare kig ind i folketinget :-D

Det sjove er at politikerne kan mundhugges offentligt, udstille hinanden i pressen, og så spiser de en hyggelig frokost sammen i kantinen... Ser jeg visse personer til en messe e.l skal de ikke forvente at jeg gider snakke med dem, sådan som man opfører sig på internettet overfører jeg til det virkelige liv, og pisser de på mig her, så skal de ikke forvente respekt fra mig IRL. Man skal tale og opføre sig pænt begge steder, gør intet det ene sted du ikke vil stå inde for det andet sted, og hvis ikke vi kan sammen på internettet, så kan vi heller ikke IRL. Og en kommentar som "tør du" motiverer bestemt ikke til samtale.

Så blev det min tur. 22 sep 2016 19:07 #2864

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Det her er sgu da for meget.
Noget tyder på at Gige slet ikke gider den side mere

Der bliver oprettet en tråd (Og det forstår man)

Den bliver der skrevet lidt i

Og kort efter :blink:

Den er sgu da fuldstændig gal :woohoo:

Så blev det min tur. 22 sep 2016 19:26 #2866

• gasolin
  • Elite Member
  • Elite Member
De 3 sidste kan jeg ikke forstå da det er gamle indlæg og de er udelukket, det er ikke nye indlæg hvor de personer er blevet udelukket fra forummet efter det første indlæg om jbl 4429 som jeg iøvrigt ikke kan finde

Så blev det min tur. 22 sep 2016 19:34 #2867

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

gasolin skrev: De 3 sidste kan jeg ikke forstå da det er gamle indlæg og de er udelukket, det er ikke nye indlæg hvor de personer er blevet udelukket fra forummet efter de første indlæg om jbl 4429 som jeg iøvrigt ikke kan finde

Nej tråden er væk og de blev udelukket fordi de skrev i den tråd :silly:

Det var ikke for at vise gamle indlæg, men at brugerne var udelukket ;-)

Sidste redigering: af Thomas.
Leveret af Kunena Forum