HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Så blev det min tur. (Hifi4all)

Så blev det min tur. 26 sep 2016 18:49 #2932

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10
Skal man være lidt kritisk, så har H4A i hvert fald fået det man kom efter - nemlig at få lukket ned for kritikken. Og Mikkel Gige be'r ikke om at få åbnet tråden igen for at svare, det vil da kun være at skade sig selv.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!
Sidste redigering: af WymaxReborn.

Så blev det min tur. 05 okt 2016 18:58 #2990

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64

.

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)
Bilag:

_________________________________________________________________________________

Sidste redigering: af Thomas.

Så blev det min tur. 25 okt 2016 21:37 #3153

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sådan kan man selvfølgelig også, som bossen på siden, råde sine brugere :woohoo:

Lidt spændende om dette så er mesterens egen stue

Bilag:

Så blev det min tur. 25 okt 2016 21:53 #3154

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Den vælter da helt for den dreng :blink:

Bilag:

Så blev det min tur. 26 okt 2016 00:48 #3156

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja der kommer lige lidt mere, for den kogeplade Gige står på må godt nok være meget varm :-D

Bilag:

Så blev det min tur. 26 okt 2016 01:06 #3157

• Nielsen
  • Nielsen's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
  • Modtagne Tak: 102
Mikkel har ikke lige det sorte bælte i transmissionslinier, kan man se. :silly:
Jeg ved egentlig ikke hvad der skal til, for at han holder op med, at placere sine baller på brændeovnen hele tiden.
Faktisk er han i stand til at miskorrekse folk på en måde, så han ofte ender malet helt op på tæerne i et hjørne.

Capiche!

Det princip har jeg aldrig fattet.
Vi kan selvfølgelig allesammen tage fejl, men da ikke så ofte og på den korreksende maner.
Det er da fedt med en griner en gang imellem, men det er da ikke det helt fede, at blive grinet af.

Så blev det min tur. 26 okt 2016 11:21 #3159

• WymaxReborn
  • Elite Member
  • Elite Member
Umiddelbart synes jeg udsagn som "vi gider ikke høre om" og "Det hedder Hifi4all fordi, alle skal kunne være med" ikke burde komme fra samme person... Men nu er dele af det jo også blevet slettet igen, helt som man er vant til.

Lunten er stadig meget kort lader det til, endda efter at der har været stille i lang tid... Men... Det kan vi jo heller ikke være sikre på, når der bliver slettet jævnligt. Måske manden bare har behov for at få adrenalinen op at pumpe engang imellem? Vi kender jo alle en vis person der også har behov for at opstarte fnidder og dobbeltprofiler med jævne mellemrum, når han keder sig, og det ikke kun her på hifi2you.

Så blev det min tur. 29 nov 2016 01:57 #3672

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Nå så blev Janhp´s tur til at blive smidt på porten fra Hifi4gamlemennesker.

Mikkel drengen kan altså ikke li at der er nogle der ved mere end ham.

Men der er da et eller andet helt fatalt galt hvis man tror man ved alt om elektronik osv fordi man har stået bag disken i Audioscan :blink: :silly: :-D
Men ok, de fleste kan nok gennemskue at han rent faktisk ikke ved noget som helst :-p

Sidste redigering: af Thomas.

Så blev det min tur. 29 nov 2016 10:11 #3673

• Nielsen
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Mikkel er og bliver HI-FI verdenens enfant terrible.

Dette gode engelske ordsprog passer næsten alt for godt:

When you´re dead, you do not necessarily know you´re dead.
Only the others can tell.
It´s the same if you are stupid.

Anyways hvad var det for en debat, som fik JanHP til at blive hevet ud fra Giges lille kejserrige?

Så blev det min tur. 06 dec 2016 01:11 #3795

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Nielsen skrev: Mikkel er og bliver HI-FI verdenens enfant terrible.

Dette gode engelske ordsprog passer næsten alt for godt:

When you´re dead, you do not necessarily know you´re dead.
Only the others can tell.
It´s the same if you are stupid.

Anyways hvad var det for en debat, som fik JanHP til at blive hevet ud fra Giges lille kejserrige?

Jeg har prøvet at søge men det er tilsyneladende slettet ligesom så mange andre ting, så man ikke kan se hvordan Hr Gige har kvajet sig.
Måske Janhp selv har en forklaring ?

På Trustpilot har de nu frigivet alle anmeldelserne og det er nu alligevel lidt underholdende :-D

Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk

Så blev det min tur. 08 dec 2016 03:07 #3820

• Janhp
  • Janhp's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Modtagne Tak: 6
*Anyways hvad var det for en debat, som fik JanHP til at blive hevet ud fra Giges lille kejserrige? *
*Måske Janhp selv har en forklaring ?*
ohh der var ingen debat som sådan, men efter gentagne gange at have slettet dele af mine indlæg!
for eksempel noget så naturligt som at spørge andre brugere spørgsmål, eller at linke til andre tråde
ja så får man nok.

Jeg har virkelig studeret hifi4all grundigt, og planlægger at komme med en dokumentation omkring siden.
Mvh.
Jan H.Pedersen

Mvh.
Jan H.Pedersen
Bilag:

Mvh.
Jan H.Pedersen

Så blev det min tur. 08 dec 2016 11:34 #3822

• Nielsen
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
Jeg ved egentlig ikke helt hvor interessant hifi4all er længere.
Gige ønsker åbenbart en overskuelig mængde trafik, så han kan følge med i hvad der bliver skrevet, og så han kan gribe ind overfor det, som han ikke synes om.

Hvad idéen med den adfærd er, er så noget vi der står udenfor, må undre sig over.
Men det er jo hans site.
Det der så kan overraske lidt er, når Gige blander sig i noget teknisk. Det går næsten altid galt.
I disse dage med internet og oplysninger lige ved hånden, burde den slags nemt kunne undgås, men Gige formår alligevel at få korekset brugere med helt forkerte udsagn.
Det er lidt en gåde for mig, at han ikke bare nøjes med, at lave den fejl en enkelt gang, men han bliver sørme ved.

Lidt af det samme kan man sige om Poul ½ pris, som ganske vist ikke ejer et forum, men som udgiver en blog.
Han er ikke nær så slem som Gige, men ind imellem har han nogle fantastiske tekniske udmeldinger, som han nok lige burde have tænkt igennem, før han trykkede enter.
Hos ham skal alle blog kommentatorer fremstå med navns nævnelse und alles, ellers slettes indlæggene prompte.

Så blev det min tur. 08 dec 2016 13:41 #3826

• WymaxReborn
  • Elite Member
  • Elite Member

Nielsen skrev: Hos ham skal alle blog kommentatorer fremstå med navns nævnelse und alles, ellers slettes indlæggene prompte.

Hvilket heller ikke har den effekt som ønskes, nemlig at man står inde for det man skriver, og man formulerer sig uden at støde andre... Der er intet der forhindrer mig i at kalde mig "Jens Hansen", med en gmail-account som hedder et eller andet tilfældigt. Man er stadig anonym, hvis man ønsker det.

Så blev det min tur. 16 dec 2016 18:14 #3933

• Janhp
  • Janhp's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Modtagne Tak: 6
*og så han kan gribe ind overfor det, som han ikke synes om.

Hvad idéen med den adfærd er, er så noget vi der står udenfor, må undre sig over.*

Jeg undre mig ikke!
Forestil jer at Gige kigger i for eksempel den blå avis fordi han
mangler en lædersofa, tror i ikke at han er ligeglad med hvordan tekst og priser står?
(den eller den pris, stor eller lille tekst) tænker man overhovedet over det? jeg gør det
i hver til fald ikke. Grunden til at der rettes alle steder på hifi4all er at når der så
rettes hvor der er motiv til det, forstås dette motiv ikke da det ligger begravet i al den
anden retten på siden.
Primært tilsigtes der på hifi4all at der kører tråde hvor der gives udtryk af at der er forskel på alting, sådan at når folk kigger i trådene så tror de på det. (de fleste er u sagkyndige)
(aha så det er måske min forstærker jeg skal udskifte grundet impedans mis tilpasning osv. osv.)
på den måde opnås der en større udskiftning af forskelligt grej.

*Men det er jo hans site.*

Så simpelt er det ikke,

Gige har skrevet!
*Fri debat og ytringsfrihed eksisterer kun i det offentlige rum... Hifi4all er privat!*

På siden er der deaktiveret for offentlig skriveadgang ligesom på denne side,
ud fra dette kan man sige at hvad der skrives er private indlæg, men
ja der er et STORT men!
Det der kan læses er lige så offentligt som på alle andre offentlige sider.

Mvh.
Jan H.Pedersen

Mvh.
Jan H.Pedersen

Mvh.
Jan H.Pedersen

Så blev det min tur. 16 dec 2016 18:40 #3934

• gasolin
  • gasolin's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 0
Måske han har ocd

Leveret af Kunena Forum