HiFi2you Banner11

Så blev det min tur. (Hifi4all)

Mere
7 år 1 måned siden #4765 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.

Kjeldsen skrev:

Ribbontweeter skrev:

Kjeldsen skrev:

Ribbontweeter skrev:

Ribbontweeter skrev:

Kjeldsen skrev:

TommyBoy skrev: >Venligst skriv hvad der var vås fra min side, så jeg kan blive klogere

mon ikke det bare er udokumenteret drillerier :-)


Nix, det er ondsindet sladder for at få mig ned med nakken. Der står også nogen ude på gaden med en kikkert og lurer på hvor tit jeg er på Hifi4all.
Jeg tror der er en gruppe herinde fra der vil have has på alle der skriver på hifi4all. De er i ledtog med Poul halvpris.


Det tvivler jeg nu kraftigt på :lol:


Kjeldsen, hvorfor tror du det skulle være sådan ?
Mon ikke folk er ligeglade med hvor meget du er på Giges side og andre ?


Jeg håber ikke du mit skriv som noget seriøst!!

Når det er sagt, forstår jeg ikke behovet for at finde noget man synes er tåbeligt, og så poste det her på sitet. Det er lidt på niveau med Poul halvpris


Nogle gange kan det være meget sjovt, synes jeg.
F.eks kender jeg en der havde oprettet en profil på Hifi4XXX lavet en annonce og ét indlæg og dagen efter var annonce og indlæg pist væk og efter sigende uden grund/grundlag, det er da dybt åndsvagt.
I øvrigt synes jeg tit at Poul er ret underholdende, hvor imod den anden er komplet idiot :-p


Der er vis så forskellige. Jeg synes ikke Poul er spor sjov. Det er da humor på aller laveste niveau = altid på bekostning af andre.


Ja der bliver nok set forskelligt på ham alt efter hvem man er, helt som med hifi....... Ikke alle kan li det samme.

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 1 måned siden #4769 af TommyBoy
Besvaret af TommyBoy på emne Så blev det min tur.
>Ikke alle kan li det samme.

men de fleste kan lide at hade ham gige tumpen..

snakeoil findes ikke i virkeligheden, det vil normal sund fornuft hurtigt afsløre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 1 måned siden #4771 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Så blev det min tur.

TommyBoy skrev: >Ikke alle kan li det samme.

men de fleste kan lide at hade ham gige tumpen..


Ja :cheer: lige på nær dem der hellere end gerne gør sådan for ham

Bilag ikke fundet


_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 1 måned siden #4772 af TommyBoy
Besvaret af TommyBoy på emne Så blev det min tur.
og er man ikke en røv slikker, men en der rent faktisk ved noget !
så bliver man sten sikkert smidt ud inden for må md, sikke et lorte forum !!

snakeoil findes ikke i virkeligheden, det vil normal sund fornuft hurtigt afsløre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 måned siden #4778 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Så blev det min tur.

Kjeldsen skrev: Der er vi så forskellige. Jeg synes ikke Poul er spor sjov. Det er da humor på aller laveste niveau = altid på bekostning af andre.


Jeg tror såmænd Poul er et ganske fornuftigt menneske, ligesom de fleste andre personer, blot man møder ham i privaten. Hans blog er ligesom mange andre på nettet: Udgydelse efter udgydelse, strøtanker, og en mere eller mindre radikal mening om forskellige ting. Nogle gange rammer han hovedet på sømmet, men som oftest er det mere en slags galde, ligesom vi andre sagtens kan tænke "idiot" om nogen, men vi siger det ikke - han lader det så bare flyde ud på sin blog. Det lader til at være det outlet som vi andre kan hitte på at lade gå ud over et forum :-D

Jeg har bemærket at han ved svar på andres kommentarer skriver noget mere fordøjeligt, og her nærmest afbalancerer de indledende udsagn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 måned siden - 7 år 1 måned siden #4801 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Så blev det min tur.
Breaking News!
Omsider lykkedes det. At få det hele for sig selv. Uden indblanding fra generende debattører.



Det må også være en belastning hele tiden at være nødt til at rette i deres forkvaklede indlæg. Mine især :silly:
Billedet er IKKE manipuleret.
Bilag:
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Kaj..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum