HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Slip af med tinnitus og anden støj.

Slip af med tinnitus og anden støj. 20 maj 2017 11:15 #6330

• Kaj.
  • Kaj.'s profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 68
Jeg fandt dette på Facebook. Tinnitus og susen for ørene - Sådan fjerner du den på et øjeblik
Man kan jo arbejde så meget man vil på at forbedre udstyret. Men hvad hjælper det når ørerne støjer?

Jeg døjer hverken med tinnitus eller støj troede jeg og slog det hele hen som en joke. Indtil jeg tillod mig at se dum ud - mere end jeg gør i forvejen vil onde tunger sige :-p - og udførte eksperimentet ...........

Jeg afholder mig fra at beskrive resultatet, da ophobet erfaring fortæller at det på lige fod med så meget andet i HI-FI kredse afføder naturlig skepsis. Så mit råd er hold resultatet for jer selv ....

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Last edit: af Kaj..

Slip af med tinnitus og anden støj. 23 maj 2017 04:13 #6403

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 63

Kaj. skrev: Jeg fandt dette på Facebook. Tinnitus og susen for ørene - Sådan fjerner du den på et øjeblik
Man kan jo arbejde så meget man vil på at forbedre udstyret. Men hvad hjælper det når ørerne støjer?

Jeg døjer hverken med tinnitus eller støj troede jeg og slog det hele hen som en joke. Indtil jeg tillod mig at se dum ud - mere end jeg gør i forvejen vil onde tunger sige :-p - og udførte eksperimentet ...........

Jeg afholder mig fra at beskrive resultatet, da ophobet erfaring fortæller at det på lige fod med så meget andet i HI-FI kredse afføder naturlig skepsis. Så mit råd er hold resultatet for jer selv ....

Så prøvede jeg også......... Kl er 04:00, alle sover og jeg kan sidde og se sjov ud for mig selv :-)
Resultatet = Ingen forskel udover den der også vil være der hvis du holder dig almindeligt for ørerne i et par minutter.

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)
  • Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum