HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Forsvinder indlæg?

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 09:25 #6814

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Modtagne Tak: 10
Af og til (alt for tit, desværre) kan jeg ligge søvnløs om natten, og nogle gange surfer jeg så lidt, således også i nat, mellem kl. 2 og 3. Her husker jeg et par indlæg fra RT og Kaj der vist nok var 3-5 timer gamle, og bl.a. skrev Kaj noget om at "tage bladet fra munden".

Nu til morgen ser jeg så at det seneste indlæg på Hifi2you - overhovedet - er skrevet for 2 dage og 1 time siden, af Nielsen.

Ser jeg syner, eller forsvinder indlæg ud i den blå?

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 09:26 #6815

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 64
Det var min tråd "Regulator" der forsvandt - bevidst ;-)

_________________________________________________________________________________

Hifi : At gøre simple ting kompliceret :-)

_________________________________________________________________________________

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 09:37 #6816

• WymaxReborn
  • Elite Member
  • Elite Member
Hmm... Det minder lidt for meget om noget andet... Nogen der har rettigheder ud over den normale bruger... Hvis nu du havde startet en tråd, og der endnu ikke havde været indlæg i den, så ville det være ok, men jeg er ikke sikker på at jeg bryder mig om muligheden, i mit hoved skaber det tvivl om integriteten af indlæg.

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 09:49 #6817

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

WymaxReborn skrev: Hmm... Det minder lidt for meget om noget andet... Nogen der har rettigheder ud over den normale bruger... Hvis nu du havde startet en tråd, og der endnu ikke havde været indlæg i den, så ville det være ok, men jeg er ikke sikker på at jeg bryder mig om muligheden, i mit hoved skaber det tvivl om integriteten af indlæg.

Og der var nogle der ikke brød sig om selve trådens indhold og så kan man blive ved.
Men der var ingen grund til at tråden blev her, da den var uden reelt indhold
Og hvis en enkelt tråds forsvinden minder for meget om noget andet (Hifi4all), så er man nok en smule nærtagende, det sker på alle fora.
Det var jo ikke en fremmeds tråd men min egen.

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 10:32 #6818

• WymaxReborn
  • Elite Member
  • Elite Member

Ribbontweeter skrev: [

Men andre havde allerede lavet indlæg... Beklager, jeg har aldrig været tilhænger af "min/din tråd" terminologien, med retten til at bestemme over den - når man har posted noget på et offentligt forum er det alles.

Men jeg skal nok holde snuden for mig selv fra nu af.

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 10:41 #6819

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

WymaxReborn skrev:

Ribbontweeter skrev: [

Men andre havde allerede lavet indlæg... Beklager, jeg har aldrig været tilhænger af "min/din tråd" terminologien, med retten til at bestemme over den - når man har posted noget på et offentligt forum er det alles.

Men jeg skal nok holde snuden for mig selv fra nu af.

Jeg er da ked af at en tråd uden reelt indhold der bliver slettet kan skabe så stor utilfredshed.
Det skal aldrig gentage sig !
Hvis ikke man skulle have retten til at bestemme over sin egen tråd, så gør Mikkel jo det helt rigtige ved at fjerne retteknappen, og så synes jeg det er bedre at være forkert på den.
Men som skrevet vil der fremover ikke blive slettet tråde der handler om hifi.

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 11:17 #6820

• Kaj.
  • Kaj.'s profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 68
No hard feelings fra min side. Hensigten med mit seneste indlæg i omtalte tråd fremstod alligevel for uklart. Tror jeg.

Skulle tråden med "The Xtreme Project" forsvinde - hvilket der hermed er givet tilladelse til, Ribbontweeter - er det et spørgsmål om, hvor mange der i virkeligheden vil savne den. Med den yderst beskedne interesse der er for DIY på alle niveauer er tråden i virkeligheden blevet mere reklame for projektet og et muligt mål for de der foretrækker at kritisere, frem for at supplere med konstruktive bidrag. Eller gør sig den ulejlighed at oplyse hvor man fejler og hvordan det rigtigt skal gøres. Se, så har kritik værdi.

Tak til Ribbontweeter for forslaget til ændret placering af elektrolytter på driverkredsløbet !

Det nytter ikke noget jeg fortsætter med diagrammer og forklaringer. Der skal andre til.

Sidste redigering: af Kaj..

Forsvinder indlæg? 16 jun 2017 12:30 #6821

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Nej Kaj, det blev ikke misforstået - jeg fangede den godt men gider ikke køre mere i det "problem" - Ingen grund til at folk skal forklare sig osv for min skyld

Der bliver som skrevet ikke slettet yderligere, men mon det også bliver nødvendigt ?
Interessen for DIY er her hos mig rigtig stor, men glæden ved det på et forum er/bliver lille når stort set alt man gør er forkert.
DIY her hos mig bliver ikke gjort for at spare penge, men for at hygge mig, lave noget som ikke lige kan købes og for at lære lidt mere.
Og jeg kan garantere at jeg fortsætter med DIY til jeg ikke kan bære loddekolben, eller ryster så meget at jeg lodder 8 steder på en gang.
Om folk vil poste DIY eller andet her må de helt selvom og vil folk blive fornærmet over én tråd er slettet så værsgo.
Der er masser af facebook grupper som dog er endnu mere kedelige og der er også masser af andre fora, så folk kan, må og skal da bare vælge frit.
Skulle jeg stille flere dumme spørgsmål, så er folk da også ganske frit stillet mht om de vil svare eller ej - Igen er google jo en fin ting af have ved hånden, på trods af at det vrimler med mange forskellige løsninger og kun én af dem er brugbar - Men med tiden finder jeg vel ud af hvilken det er !

Sidste redigering: af Thomas.

Forsvinder indlæg? 29 jun 2017 16:10 #7002

• Thomas
  • Thomas's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
WymaxReborn

Pb til dig ;-)

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum