HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvordan kan man tillade sig dette ?

Hvordan kan man tillade sig dette ? 08 Maj 2019 16:27 #11653

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Omdømme: 8
  • Modtagne Tak: 75
Og hvordan kan man bestemme at der ikke må snakkes indretning på et hififorum ?
Er manden helt fra den ?

Oven i det så har han jo selv et separat rum til sine hifi lege, så han kan da ikke vurdere noget om helst på andres vegne mht hifi i stuen :blink:
stakkels.blogspot.com/2019/09/stakkels-m...H5_wwGzxgYKWQ0W7Ap0Q

Hvis der var fakta, er tro faktisk ikke påkrævet - så på en måde kan det ses, at tro er baseret på et fravær af bevis - en fiktion.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Hvordan kan man tillade sig dette ? 09 Maj 2019 18:21 #11655

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Omdømme: 3
  • Modtagne Tak: 11
Det er jo blot endnu en "smutter" i modereringen, det undrer mig at han ikke har slettet sit indlæg endnu, samt smidt en kritiker af kommentaren ud på røv og albuer - han var åbenbart i godt humør, eller har endnu ikke læst svaret :woohoo:

I øvrigt er det ikke første gang en tråd hvori der blot luftes interessen for at holde stuen nogenlunde pæn får en sådan kommentar med fra den selvbestaltede rorgænger, en nyere anmeldelse på Trustpilot omhandler netop en sådan situation (hvilket kostede en bruger sin adgang).
Alle de påståede dobbeltprofiler på Trustpilot , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Hvordan kan man tillade sig dette ? 09 Maj 2019 18:34 #11656

• Thomas
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Manden er jo blæst ! Han vil nu ikke have diskussioner omkring anlæg i stuen, men han må gerne selv diskutere børneopdagelse, for det er hans kone verdensmester i :silly:
Men hvordan kan man beskylde andre for at være under tøflen mht anlæg i stuen, når han selv har et rum til sit setup så det ikke står i stuen ?
Det er jo lettere til grin :unsure:

Hvis der var fakta, er tro faktisk ikke påkrævet - så på en måde kan det ses, at tro er baseret på et fravær af bevis - en fiktion.

Hvordan kan man tillade sig dette ? 09 Maj 2019 20:03 #11657

• WymaxReborn
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jeg troede virkelig ikke at han havde nævnt sådan noget i retningslinierne, men det har han faktisk:

Udmeldinger om, at udstyr skal skiftes pga. af samleveren gider vi ikke høre om. Bare skriv dit spørgsmål, og lad samlivsproblemerne blive hjemme!

Det minder om dengang man ikke måtte diskutere H4A udenfor H4A, så blev man udelukket :woohoo: Den blev da i det mindste fjernet igen da han indså tåbeligheden i det.
Alle de påståede dobbeltprofiler på Trustpilot , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Hvordan kan man tillade sig dette ? 09 Maj 2019 20:39 #11658

• Svalen
  • Svalen's profilbillede
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 1
Hør nu lig' hær!
Måske har manden I elsker at hade fået lidt for meget rødvin da han skrev indlægget, men jeg har oplevet flere af mine venner der har fået exit for gulvhøjttalere mm. i fællesrum af konen, der jo ikke forstår hvad god lyd kan betyde efter en hård dag.
Jeg har også forladt stuen med hele svineriet og etableret et lytterum som jeg kan fordi børnene er flyttet, men hvis dette ikke var en mulighed så stod anlægget i stuen i dag.
Jeg synes ikke jeres indlæg klæder denne side, er måske værre udtryk for intolerence end MG giver udtryk for det er virkelig sludder/sladder og har intet med HIFI at gøre.
Det er måske bare blevet et chatforum for ganske få personer, jeg har hidtil nydt en masse god erfaring og viden som jeg kunne hente fra erfarne brugere, men ......så kunne jeg jo kigge et andet sted eller ingen steder?

Hvordan kan man tillade sig dette ? 10 Maj 2019 13:12 #11660

• WymaxReborn
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hvis der er noget jeg har lært gennem årene på internettet, så er det at man lige så godt kan opgive at kritisere andre, det er kun for ens egen skyld. Så lige så vel som det er frugtesløst at nogle af os ynder at kritisere den måde H4A køres på, så er det frugtesløst at du synes at vores indlæg ikke klæder denne side ;-) For mig at se kritiserer du noget du selv gør dig skyld i.

Svalen skrev: jeg har hidtil nydt en masse god erfaring og viden som jeg kunne hente fra erfarne brugere

Jeg kan virkelig ikke se at du ikke stadig skulle kunne dette... Jeg skriver heller ikke i tråde om streaming eller digitalt at jeg synes det er noget huks, jeg vælger at læse og kommentere de tråde jeg gider, du kunne jo bare gøre det samme.

Sidste redigering: af WymaxReborn.

Hvordan kan man tillade sig dette ? 10 Maj 2019 14:07 #11662

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Omdømme: 4
  • Modtagne Tak: 35
Bare lade være med at gå ind på den selvfede side og dermed være en nyttig idiot.

Hvordan kan man tillade sig dette ? 11 Maj 2019 13:22 #11663

• WymaxReborn
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Miki skrev: Bare lade være med at gå ind på den selvfede side og dermed være en nyttig idiot.

Nogen skal jo være med til at boost'e det daglige besøgsantal op på de 10.000 unikke besøgende :whistle: :woohoo:

Hvordan kan man tillade sig dette ? 11 Maj 2019 17:56 #11664

• Svalen
  • Svalen's profilbillede
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Modtagne Tak: 1
Jeg står fuldstændig af her, ingen kan bruge det I skriver og har sagt før til noget så hvorfor ????
Minder mig lidt om politisk mudderkastning, men hvor ville det være godt hvis politikerne kunne mødes i kreative fora hvor de kunne inspirere hinanden til gode løsninger på dagens problemer, and so here....
Hvis dette er fremtiden her:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: er jeg gået, savner Kaj han havde holdninger, men ikke odiøs,
Så frem med gode inspirenende aha-oplevelser med udstyr , musik mm. og ikke mere sur gammel mand!

Hvordan kan man tillade sig dette ? 11 Maj 2019 18:10 #11665

• Thomas
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Svalen skrev: Jeg står fuldstændig af her, ingen kan bruge det I skriver og har sagt før til noget så hvorfor ????
Minder mig lidt om politisk mudderkastning, men hvor ville det være godt hvis politikerne kunne mødes i kreative fora hvor de kunne inspirere hinanden til gode løsninger på dagens problemer, and so here....
Hvis dette er fremtiden her:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: er jeg gået, savner Kaj han havde holdninger, men ikke odiøs,
Så frem med gode inspirenende aha-oplevelser med udstyr , musik mm. og ikke mere sur gammel mand!

Kaj kan du finde på Nerds.dk ;-)

Hvordan kan man tillade sig dette ? 11 Maj 2019 18:52 #11666

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Svalen skrev: Jeg står fuldstændig af her, ingen kan bruge det I skriver og har sagt før til noget så hvorfor ????

Jeg er ked af du opfatter os som odiøse, men vi/jeg er helt almindelige brugere med følelser og ikke branchefolk med kommercielle interesser.

Hvordan kan man tillade sig dette ? 12 Maj 2019 13:02 #11667

• WymaxReborn
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Svalen skrev: ikke mere sur gammel mand!

Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der er sur gammel mand her ;-)

Hvordan kan man tillade sig dette ? 04 Sep 2019 20:27 #12233

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Brød med mine egne stolte principper og besøgte H4A.

Touche.
Bilag:

Sidste redigering: af Miki.
  • Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum