HiFi2you Banner11

Strømkabel eksempel

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #10160 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Strømkabel eksempel

Thomas skrev:

WymaxReborn skrev: Ikke på lager?!? Hvad f..... er det for en service?!?!? :woohoo: :-?


Det er nok udsolgt da prisen er så lav som 36.000,- :-D :-D :-D


Jeg vil for i øvrigt anbefale eventuelle interessenter at gå efter minimum 2 meter udgaven, da det består af tre kabler på hver 4 mm2... Det er formentlig ikke meget man kan bukke kun én meter, så to meter bliver hurtigt nødvendigt. Derfor: Husk at reservere 64.000 kr. inden besøg i butikken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 måneder siden #10161 af Miki
Besvaret af Miki på emne Strømkabel eksempel
Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #10162 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Strømkabel eksempel

Miki skrev: Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:


Det havde jeg aldrig sat så mange penge af til... Heldigvis kender jeg en elektriker, så det kostede mig kun tavlen, kablet, og en øl af og til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 måneder siden #10163 af Miki
Besvaret af Miki på emne Strømkabel eksempel

WymaxReborn skrev:

Miki skrev: Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:


Det havde jeg aldrig sat så mange penge af til... Heldigvis kender jeg en elektriker, så det kostede mig kun tavlen, kablet, og en øl af og til.


Det lyder rigtigt fornuftigt.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum