HiFi2you Banner11
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Strømkabel eksempel

Strømkabel eksempel 10 Sep 2018 09:43 #10160

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 11

Thomas skrev:

WymaxReborn skrev: Ikke på lager?!? Hvad f..... er det for en service?!?!? :woohoo: :-?

Det er nok udsolgt da prisen er så lav som 36.000,- :-D :-D :-D

Jeg vil for i øvrigt anbefale eventuelle interessenter at gå efter minimum 2 meter udgaven, da det består af tre kabler på hver 4 mm2... Det er formentlig ikke meget man kan bukke kun én meter, så to meter bliver hurtigt nødvendigt. Derfor: Husk at reservere 64.000 kr. inden besøg i butikken.
Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Strømkabel eksempel 10 Sep 2018 09:43 #10161

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 32
Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:

Strømkabel eksempel 10 Sep 2018 10:49 #10162

• WymaxReborn
  • WymaxReborn's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 11

Miki skrev: Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:

Det havde jeg aldrig sat så mange penge af til... Heldigvis kender jeg en elektriker, så det kostede mig kun tavlen, kablet, og en øl af og til.
Alle de påståede dobbeltprofiler på Anmeldelser af Hifi4all | Læs kundernes anmeldelser af www.hifi4all.dk , men det kræver stadig kun én person at have skyklapper på... Magtens vilje er stor!

Strømkabel eksempel 10 Sep 2018 10:58 #10163

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Modtagne Tak: 32

WymaxReborn skrev:

Miki skrev: Du kan få en ny eltavle og installations-kabel ud til anlægget for 36000 kr. Da dette jo også er en del af signalvejen.:lol:

Det havde jeg aldrig sat så mange penge af til... Heldigvis kender jeg en elektriker, så det kostede mig kun tavlen, kablet, og en øl af og til.

Det lyder rigtigt fornuftigt.

Leveret af Kunena Forum