Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE:

Hifi branchen snyder dig ! 27 jan 2023 09:12 #16953

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • Modtagne Tak: 54
Apropos finsikringer, så forvrænger og støjer de faktisk. Typisk værdi for THD+N ved 50 Hz er -50-70dB. Så her er der virkeligt noget at komme efter, men det har branchen åbentbart ikke opdaget endnu. At sikringen så sidder et sted hvor det ingen betydning har, er så en anden side af sagen.
Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Hifi branchen snyder dig ! 30 jan 2023 21:24 #16960

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • Modtagne Tak: 130
Ja sådan går det når der ikke er snyd med niveauerne.
2 vidt forskellige forstærkere og hvorfor skulle et signalkabel så gøre en forskel - uanset om det er viklet ind i garn og bagt i linolie, eller det koster 50 kr eller 50.000 kr

- - - - - - - - - -
BEVISER ER VEL DET ENESTE DER BEVISER NOGET !

Hifi branchen snyder dig ! 31 jan 2023 23:05 #16962

• Thomas
Indlægget med Youtube videoen her over var lidt en teaser :-p og jeg ventede faktisk lidt én reaktion.
Den kom også - faktisk hele 2 reaktioner og den ene var selvfølgelig fra Torben Tågehorn som landede i min indbakke (for 30. gang)

Han plaskede lige i og skrev at der var tydelig forskel i videoen og det var jo forventeligt.
Men hvorfor skrev han (og visse andre) ikke omgående i min indbakke mht mine test, JanHP´s 10 sekunder, ja faktisk alt hvad der har været af test her på siden ?
Hvorfor skrev han f.eks ikke at de 10 sekunder ligger i det og det tidsrum i lydfilen ?
Hvorfor har Kaj ikke skrevet (et eller andet sted) hvor de 10 sekunder gemte sig ?
Hvorfor var der ingen af dem der udpegede den originale fil ?

Havde det været en gemmeleg for børn, så havde de ikke brokket sig over ikke at kunne finde dem der havde gemt sig, nej de havde brokket sig overgemmestederne, lyset, tidspunktet og hvad der ellers kunne være galt coffee

- - - - - - - - - -

Hifi branchen snyder dig ! 02 feb 2023 02:47 #16966

• Thomas
Ja der er jo nogle der falder pladask i og endda røber det, når man vender bøtten på hovedet :cheer:

Og for dem som ikke hører helt så godt som de tror, er der her et billede af hvordan filen fra youtube videoen ser ud.
Det kan jo så være at der så kan høres forskel når man har set billedet, helt som nogle hører forskel på ting de ved er ændret, eller selv har ændret.

Den mest iørefaldende forskel for mig, er "s" & "t" tonerne.

Og her er det sjove jo at der vitterlig er en forskel og den kan måles og ses.
Men kan man stadig ikke høre forskellen efter at have set filen ovenover, hvad der er meget sandsynligt i visse tilfælde, så skal man nok holde lidt igen med superlativerne om sin kunnen og irettesættelse af andre. pray777

Hvordan var det nu med JanHP´s 10 sekunder og de andre test her på siden ?

Jo det kommer her ->

Emne overskriften gælder stadig coffee

- - - - - - - - - -
Bilag:

Sidste redigering: af Thomas.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum