HiFi2you Banner11

(2) Snakeoil: myter, teser, fup & påstande m.m.

Mere
2 år 5 måneder siden #15217 af Thomas
Nu kan man så se at en af dem der hører stor forskel på større trafo (Selvom den der sad der var rigeligt) og til et apparat med konstant lavt strømforbrug, nu har opskriften på den optimale subwoofer, ja det er vist en af dem der også hørte forskel på de kabler der ikke var skiftet i stor Københavns hifiklub, efterfulgt at utallige undskyldninger om apparaternes opvarmning og tilsyneladende lynafkøling ved skift tilbage til et af de tidligere kabler.
Den skal simpelthen bare helt lukket, være på 250 liter indvendig når der skal 2 x 12" i den, så er det lige meget hvilke data enheden har 

Jeg forstår virkelig godt at folk bliver vanvittigt forvirrede hvis de søger svar på deres spørgsmål, ved at læse på diverse fora 
 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden #15225 af Thomas

Det var alligevel "smart" :-)
En cd plade med samme numre med forskellige niveauer alt efter hvilket kabel der skal demonstreres 
Sådan en må jeg ha lavet mig.
Og er det ikke nok med det øgede niveau på CD pladen, kan man jo skrue lidt op på forstærkeren også - nårh ja det gjorde de så også 
Og det er så Nordost der er tale om som tager op til 140.000,- for et strømkabel 

Nå, Hurtig/Kristian læser også med her kan man fornemme. Nu har han oplevet præcis det jeg har skrevet og citeret her og gjort opmærksom på netop det, ved en større demo     Ganske imponerende sammentræf 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden #15226 af Gnavpot

Det var alligevel "smart" :-)
En cd plade med samme numre med forskellige niveauer alt efter hvilket kabel der skal demonstreres 
Sådan en må jeg ha lavet mig.
Og er det ikke nok med det øgede niveau på CD pladen, kan man jo skrue lidt op på forstærkeren også - nårh ja det gjorde de så også 
Og det er så Nordost der er tale om som tager op til 140.000,- for et strømkabel 

Nå, Hurtig/Kristian læser også med her kan man fornemme. Nu har han oplevet præcis det jeg har skrevet og citeret her og gjort opmærksom på netop det, ved en større demo     Ganske imponerende sammentræf 
 
1324 så er den ged barberet

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden - 2 år 5 måneder siden #15227 af Miki
Så kan vi tilbyde produkter baseret på "nano krystal opskrift".

www.furutech.com/2018/05/16/16955/

Producenten gør opmærksom på at man skal undgå billige kinesiske kopier af deres produkter.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Miki.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden #15228 af Thomas
Jae Miki, det får sgu aldrig en ende.

Og mig som lige har købt billige kinesiske forstærkermoduler, som med stor sandsynlighed er en kopi af en kopi :-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 5 måneder siden #15229 af Gnavpot
Her gik jeg og troede at mine Furutech var ægte
Købt for 60 kr. med fragt for et sæt



 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum