I guder en gang ynk der nu kommer fra Kaj. Jeg må hellere lade være med at tage et screenshot af det og poste her, men man kan da selv se det i tråden her =
TRÅD
I samme tråd bør man bide mærke i hvad
KristianJ1324 skriver !!
Kaj vil nu have at vi skal lade alle have deres oplevelse af udstyr, tilbehør som med 100 % garanti intet giver.
Vi skal lade dem påvirke af salgstaler, målinger der intet fortæller, reklamer osv osv osv.
Vi skal dermed ikke gøre alt hvad vi kan for at skåne personer for at bruge penge på noget som ingen forskel gør, andet end psykisk.
Det er så sandelig et forhenværende branchemedlem der taler der.
Selvfølgelig skal alle da have lov til at bruge deres egne penge til lige hvad de vil, om det så er en ny stikkontakt eller strømkabler til 200.000,-.
Men det kan på ingen måde afholde mig fra at oplyse (hvad jeg mener det er - en oplysning) om at de penge er kastet ud af vinduet til ingen verdens nytte.
Høres der kun en forskel når man ved at "dimsen" sidder på anlægget, så ved alle (på nær dem der bare ikke vil) forhåbentlig snart at det er alt andet end ørerne der er påvirket.
Har man lyst til at købe en "dims" og få en oplevelse selvom alt strider mod at "dimsen" gør en forskel, så skal man da gøre det - Jeg skal ikke bestemme hvad andre gør, men jeg skal bestemme om jeg selv vil stille op med alle de beviser jeg kan, på at "dimsen" ingen forskel gør andet end påvirke psyken til at tro at der er en forskel.
Men selvfølgelig skriver Kaj at vi skal lade alle opleve det de gør og få et meget bedre forum (Hifi4all), for ellers er størstedelen af hans skriverier på hans "hjemmeside" intet værd og troværdigheden = 0.
Og så kan Kaj skrive alt det han vil på hans blog om at jeg dit og dat osv, jeg venter kun på at han en dag skriver noget som ikke kan modbevises, altså et klokkeklart bevis på en hørbar forskel.
Det har indtil nu været en stor mangelvare på "hjemmesiden"/bloggen.
Kaj kan
kun nedgøre diverse ting her på siden, men uden det mindste modbevis.
Han kritiserede musikken brugt til testene og er blevet opfordret til at komme med sig bud - det er udeblevet, ligesom beviserne for hans påstande.
Og selvfølgelig vil Kaj gerne have at snakken bare skal flyde uforstyrret uden "ballade" og alle skal have lov til at have den oplevelse de nu har. Men tiderne er altså ændret og vi er nået dertil hvor man kan eftertjekke forhandlernes påstande uden de store problemer.
Og endnu engang må man undres over at der er nødvendigt at snyde ved demo af diverse kabler og tilbehør, hvis de vitterlig gjorde en forskel.
Og hvorfor forsvinder de forskelle som er påstået, bare fordi man får bind for øjnene eller ikke på forhånd ved at "dimsen" er skiftet ?
Det er snyd og humbug, man snyder sig selv og det er der ikke noget at sige til med den store hjælp der er til det fra branchen, Kaj og Lydjørgen !!!