HiFi2you Banner11

Relæ

Mere
7 år 4 måneder siden #3202 af Thomas
Relæ blev oprettet af Thomas
Jeg har lige fundet 2 relæer i gemmerne, men kan ikke rigtig se om det kan bruges som dobbelt relæ eller det er et enkelt.

Det som det skulle bruges til er at tilslutte/afbryde + og - samtidig i en +/- forsyning og så lade nulpunktet være tilsluttet konstant

Der er 2 kontaktsæt i hver relæ men jeg synes ikke at kunne se om de har forbindelse til hinanden, hvad de selvfølgelig ikke skal have

Relæerne ser ens ud og hedder næsten det samme:

v23100 v9112 f 204 & v23100 v9128 f 204

Har fundet denne side: www.weisd.com/store2/R02.pdf

Bilag ikke fundet


_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 måneder siden #3204 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Relæ
Din henvisning er equivalent (NTE R02-11A10-120) til de viste.
De afbillede relæer har benforbindelse som outline A vist nederst på din henvisning. To kontaktsæt.
Jeg tænker på om de to kontaktsæt slutter strømmen samtidig og præcis, for ellers risikerer man at kredsløbets DC balance kæntrer et kort øjeblik. Jeg er bekymret for kontakternes holdbarhed hvis de skal bære startstrøm til efterfølgende elektrolytter. Der bliver nogle hensyn at tage der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 4 måneder siden #3205 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Relæ

Kaj. skrev: Din henvisning er equivalent (NTE R02-11A10-120) til de viste.
De afbillede relæer har benforbindelse som outline A vist nederst på din henvisning. To kontaktsæt.
Jeg tænker på om de to kontaktsæt slutter strømmen samtidig og præcis, for ellers risikerer man at kredsløbets DC balance kæntrer et kort øjeblik. Jeg er bekymret for kontakternes holdbarhed hvis de skal bære startstrøm til efterfølgende elektrolytter. Der bliver nogle hensyn at tage der.


Mange tak

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 4 måneder siden #3211 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Relæ
Med Kaj´s "bekymring" for om de 10 A var nok til lytternes strømtræk, har jeg valg at lægge de relæer tilbage på hylden og har bestilt nogle 70 A i stedet.
Forstærkermodulet er med indbygget forsinkelse, så skulle relæerne ikke slutte til 100 % samtidig, gør det ikke så meget.

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum