HiFi2you Banner11

Kondensator målinger

Mere
2 år 10 måneder siden #14733 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Kondensator målinger
Du bliver jo aldrig færdig med at rette
Kan du ikke vente med at trykke send indtil du er færdig 
Det er ret bøvet at vente på, du bliver færdig med at rette det l**t du selv skriver
Det var 3 her fra

 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14734 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Kondensator målinger

Torben, det ville klæde dig at svare på det jeg skrev til dig igår .
"Fint nok, den fejler altså ikke noget, men vil bare lyde forskelligt på forskellige anlæg. Det betyder jo så også at der ikke står noget i vejen for at kunne skelne den fine indspilning fra kopi af filen som har været igennem Thomas'ses omvej. Så hvad er dit bud."









 
Nå, så vælger man ikke at svarer når man skal prøve at udøve den for nogle, meget svære kunst at indrømme at man har taget fejl. Nu kan jeg sgu bedre forstå hvorfor Torben's lidelsesfælde Jan Nielsen's anmeldelser er så langt ude i hegnet. Blind tro på egne selvindbildte evner sammenblandet med lidt money. Det er ren Dolby Atmos i en brusekabine det her. Hvis nogen anmelder siger det lyder godt, eller klart som på en forårsdag, er best buy eller Editors choice, så gå en lang bue udenom det produkt.
For pokker jeg har gjort hvad jeg kunne.
Mere af det samme give samme lyd, det holder både i selve anlægget og i forhold til kilden.
Så er der alt det dårlige udstyr Thomas køre lyden igennem, som måske filtrerer alle forskelle væk, kildefilen er også tit en bunke l*rt , her må jeg dog erkender at 2l laver ok lyd. Men bare det Thomas har været i nærheden har vi jo set kan være nok.

Idiot ! Du har selv sammenlignet originalfilen med det der har været gennem det "dårlige" elektronik og kunne godt forstå at ingen kunne høre forskel, da du ikke kunne finde nogle. Kom igen med en bedre undskyldning

Tredje mulighed er at jeres lytte evner eller anlæg bare ikke er gode nok, eller i vil ubevist have  resultatet skal være som i tror, det gælder også for mig derfor har jeg deltaget i blindtest selvom det ikke var nødvendigt for lydforskellene var åbenlyse.

Idiot igen, du skriver at ROSEN giver tydelige forskelle !! Og her er der en ROSE 
Og det har ikke noget med anlægget at gøre, for så havde du i en fart skrevet løsningen, for det er 100% sikkert at du har prøvet filerne, men selv dit superanlæg kunne ikke afsløre noget - Du er til grin !!

Vi kommer jo ikke uden om at det stort set kun er folk som ikke tror på lydforskelle, kabelfornægtere som deltager i og laver disse test, vi andre gider ikke mere,  vi har  været der for længe siden, nogen af os  forsøger at finde ud af hvorfor lydforskellene er der, andre accepterer dem bare og bruger  det til at lave bedre lyd, jeg har nævnt en del fabrikanter.

Idiot endnu engang - Selvfølgelig kan du ikke finde ud af noget der ikke er der og som er ren indbildning

Som du har set har jeg noget af det som burde give lydforskelle og mine erfaringer er nogensammenfaldene med denne kondensator test
 Tåbe, der sidder én person og lytter til noget han ved hvad er - Det er ren logik som du vader lige i og som er meningen med den latterlige kondensatortest.

 jeg har i tidens løb testet rigtig meget også med andre,  jeg kan med sikkerhed sige at der er meget stor lydforskel i praksis på en Duelund kondensator på 10 uF som jeg viste og en Wima metaliseret 10uF som ikke var med i testen forstår jeg , det var den på papiret endnu dårligere bipolare 47uF Bennic, Bennic for dog fordel af en lavere nedre grænse frekvens , meget useriøst af Thomas eller måske fuldstændig beregnet/bevist.

Nu er du dum igen - 1,5 hz er vidst nok (Halvanden hz) og du har selvfølgelig hørt STOOOOR forskel, fordi din tåbe hjerne blev påvirket af at vide hvad du lyttede på - Du vil bare ikke fatte noget som helst

Det var tydeligt hvis nogen overhovedet  kunne høre noget så var det Boydk som kunne høre ingen kondensator og foretræk det i begge test , det ville jeg også selv gøre til enhver tid hvis det var en mulighed , så igen useriøs sammenligning, som kun forplumre resultatet.
Ja og det var hip som hap om det var en kondensator til 40 kr eller en til 10.000,- (En dyr uduelig rose og der skal minimum bruges 2)  Og ROSEN skulle jo gøre lyden bedre og høres tydeligt, men resultatet udeblev totalt

Jeg skrev med fed i mit sidste svar til dig " jeg ved ikke eksakt hvad der foregår"  herfra     Og det er sandt ,
Ja det er sgu sandt, for du fatter ikke en brik ! 
jeg ved ikke  hvorfor jeg selv høre og mener der er betydelige  lydforskelle, det eneste som bekræfter det er  praksis  hvor der kan være enorme forskelle på gengivelsen af den samme kilde fil.

Det ved jeg godt og har skrevet det mange mange gange - Indbildning

På Thomas fine anlæg hørte han en hestevogn i stedet for en slæde/kane Ja det var en skrivefejl som du hænger dig meget i og det er klart at komme med sådanne latterlige ting, når man er løbet tør for undskyldninger - Det er ren Kaj om igen som også pegede på den skrivefejl.
som det var  på Amuse to death,  over i den voldsomme afdeling af lydforskelle javist  men de er der, og er tit meget store så store at musikken kan blive direkte ukendelig, de forskelle kommer et eller andet sted fra og jeg har aldrig hørt dem optaget overbevisende. og gengivet igen

Du har gjort dig selv så meget til grin nu og svarer aldrig på det du bliver spurgt om, så dette var min sidste debat med dig, for i mine øjne er du en værdiløs selvindbildt tosse der ikke har leveret et eneste bevis - overhovedet og ikke laver andet end at snakke udenom.

Færdig slut med dig !!




 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14735 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Kondensator målinger

 

Kunne du forhelvede ikke lade mig rette færdig inden du citerer og komme med dine fuldstændig ligegyldige og typisk nedladende bemærkninger.

Er du totalt retarderet ?? Hvordan skal man vide at du er i gang med at rette og ikke er færdig når du har postet indlægget ?

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14736 af Miki
Besvaret af Miki på emne Kondensator målinger
Ja ja, Humble Homemade lytte-"testen", Kondo , Audio Note, kabler og ingen selverkendelse eller reflektion over mængden af subjektive påvirkninger. Sikken et hykleri.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14739 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Kondensator målinger

 

Kunne du forhelvede ikke lade mig rette færdig inden du citerer og komme med dine fuldstændig ligegyldige og typisk nedladende bemærkninger.

Er du totalt retarderet ?? Hvordan skal man vide at du er i gang med at rette og ikke er færdig når du har postet indlægget ?
Hvis man ikke er ordblind som jeg så ses det med det samme på det skrevende. Ps eksempel : det  med fed skrev jeg flere minutter efter,  sådan er det at være ordblind , man er helt bogstaveligt  ordblind , dårlig stavning er en anden  del af det.
Jeg bryder mig ikke om at citeres for noget som bære så kraftigt præg af mit handicap, plus det er umuligt for andre at læse.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved tonadoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14740 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Kondensator målinger

 

Kunne du forhelvede ikke lade mig rette færdig inden du citerer og komme med dine fuldstændig ligegyldige og typisk nedladende bemærkninger.

Er du totalt retarderet ?? Hvordan skal man vide at du er i gang med at rette og ikke er færdig når du har postet indlægget ?
Hvis man ikke er ordblind som jeg så ses det med det samme på skrevende.
 
Nu ved jeg ikke om du er færdig med dit indlæg
Prøver alligevel
Jeg er også ordblind men det er ingen undskyldning, nå der er stavekontrol, så brug da den
En god ide er at læse det igennem før man sender
Håber ikke det her virker nedladende, eller på anden måde krænkende, det er ikke tilsigtet 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum