HiFi2you Banner11

Øv, så det slut...

Mere
5 år 1 måned siden #11223 af FotoKarsten
Så sluttede det for min ene højtaler. Sku rigtig øv...
Har haft en del problemer med mit Hypex psc2.400 modul, da det nogle gange her på det sidste har “glemt” sin firmware. Og så flipper modulet ud og sender de sygeste lyde ud i højtaleren der har kostet en bånddiskant. Og dette sker efter modulet havde være slukket, og nå det så bliver tændt igen, går det galt. Og i dag gik det så helt galt. Og der begyndt min diskant at lugte og kan ikke få gang i module mere


Så er der nogle der ville købe resterne og få dem til at virke igen, så kontakt mig. Der skul et nyt modul Hypex Psc2-400 og en Fountek NEO X3.0 til, så de forske igen...

Det var meningen jeg skulle bygge nogle nye, da konen ikke syntes om dem. Hun syntes de er for dybe... Og med alt det arbejde jeg har lagt i dem, vil jeg ikke bare smide dem ud!

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #11233 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Øv, så det slut...
Ja det er godt nok øv :-O

Jeg synes du skal få fat i dem der solgte dig de moduler, for der er helt sikkert en fejl på.
Den må de fixe og evt lige give dig en ny diskant som plaster på såret.

Uanset om du selv skal bruge det igen eller sælge det, synes jeg du skal se om du kan få fixet tingene, da det er noget nemmere at komme af med.

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #11235 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne Øv, så det slut...
De er købt hos Torben, Frequens. Og jeg tror ikke engang jeg kan finde kvitteringen, da jeg har 5 års garanti igennem min forsikring. Men hvis jeg finde min kvit., bliver det sent til rep. gennem min forsikring. Men igen, de skal væk... Og havde faktisk en køber, men han har så været ude og købe Dali... ha ha...

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum