HiFi2you Banner11

Nad 3020 tråden

Mere
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #7640 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Nad 3020 tråden

gasolin skrev: Update(Dec 04): I have been alerted by person of Danish decent about a NAD 3020 thread that is about 500 long and in Danish. I had a brief look at the translated version...here are the top 10 questions/facts that come out of the rough translations:

Så den trå jeg linker til om lidt er på baggrund af den 78 sider lange Nad 3020...hvorfor?
nad 3020


Selvom jeg har haft sådan en 3020er mange gange, så ved Søren/Kvk sikkert en del mere om den og kender den bedre end de fleste
Det er alligevel noget tid siden jeg hørte den sidst og han har vist stadig hans stående.
Prøv at se om ikk du kan fange ham på et eller forum.
Her har han ikke lige lyst til at være

Jeg har da set ham her: www.facebook.com/groups/hifidk/

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7641 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Nad 3020 tråden
Ved ikke hvor de befinder sig, men skal vel grundlæggende have et kort kabel så det må jeg lede efter, men hvor finder man ultra korte signalerkabler på 10-15 cm ? (kan ikke finde ud af at lave dem selv)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7642 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Nad 3020 tråden

gasolin skrev: Ved ikke hvor de befinder sig, men skal vel grundlæggende have et kort kabel så det må jeg lede efter, men hvor finder man ultra korte signalerkabler på 10-15 cm ? (kan ikke finde ud af at lave dem selv)


Har du et par gode phonostik kan jeg da lave et sæt til dig
Jeg rettede lige mit forrige indlæg
Jeg har set Søren/Kvk her: www.facebook.com/groups/hifidk/

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7643 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Nad 3020 tråden
Tror ikke jeg skal være medlem af nogen side på facebook ud over dem med køb/salg, er smidt ud af de 2 store der er på facebook.

Nøjes med recordere,hifigalleri,nerds,hifi4you,vintagehifi,dk,whathifi og avsforum, det dækker fint mit behov

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7644 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Nad 3020 tråden

gasolin skrev: Tror ikke jeg skal være medlem af nogen side på facebook ud over dem med køb/salg, er smidt ud af de 2 store der er på facebook.

Nøjes med recordere,hifigalleri,nerds,hifi4you,vintagehifi,dk,whathifi og avsforum, det dækker fint mit behov


Ok ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #7653 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Nad 3020 tråden

gasolin skrev: Ved ikke hvor de befinder sig, men skal vel grundlæggende have et kort kabel så det må jeg lede efter, men hvor finder man ultra korte signalerkabler på 10-15 cm ? (kan ikke finde ud af at lave dem selv)


Hvorfor køber du ikke bare sådan et sæt her

tapeconnection.dk/product/audioquest-rca-jumper-3772/

Eller

www.avxperten.dk/phono-kabel/phono-kabel-pro-0-5-m.asp

Eller

www.avxperten.dk/phono-kabel/phono-kabel-clicktronic-0-5m.asp

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum