HiFi2you Banner11

Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Mere
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #14351 af adm
Debat om Hifi2you (Omdøbt) blev oprettet af adm
Skal i bruge noget fra hifi2you, filer, billeder, tekst eller andet skal i gemme det inden Mandag D, 12-4-2021, da det er sidste dag Hifi2you.dk eksisterer.

Mvh 

D 12-4-2021 
Vi trækker den lige lidt endnu, da det ser ud til at der er interesse for "emnet" og meningen om det skal have lov til at komme frem
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved adm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14352 af Gnavpot
Ja det måtte jo ende sådan
Enmandshæren fra Hillerød sidder og skvalder griner med hans gamle teoribøger og ørene der kunne høre hvad de ville.
Hans mision gik ud på at nedgøre andres mening både på danske og udenlandske sider.
Da jeg meldte mig ind i 2018, kunde man få svar på det man spurgte om, det var dejlig
Stemningen vendte da en person ved navn Lydjørgen kom ind på siden, gik ind i forskellige tråde bevist for at ødelægge dem
Så hans mission lykkedes patienten døde.
H2Y RIP
 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #14353 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Skal i bruge noget fra Hifi2you ?
Jeg synes det er for tyndt, Gnavpot, at give een person skylden. Igen, I kunne jo bare ignoreret ham, selvom han provokerede jer. 

Thomas, tag en forårspause indtil maj, lad siden være som den er, og så kommer der nok nogen på banen med indlæg igen fra maj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14354 af Gnavpot

Jeg synes det er for tyndt, Gnavpot, at give een person skylden. Igen, I kunne jo bare ignoreret ham, selvom han provokerede jer. 

Thomas, tag en forårspause indtil maj, lad siden være som den er, og så kommer der nok nogen på banen med indlæg igen fra maj.
 
Ignorerer ham var umulig han poper op hele tiden, uden at svare på noget og fordrejer emnerne.
Provokere er jo ikke at svare
Det sidste du skriver kan jeg tilslutte mig. Så Thomas hellige dig dit højttaler projekt kom til nye kræfter

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #14355 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Skal i bruge noget fra Hifi2you ?

Jeg synes det er for tyndt, Gnavpot, at give een person skylden. Igen, I kunne jo bare ignoreret ham, selvom han provokerede jer. 
 
Ignorerer ham var umulig han poper op hele tiden, uden at svare på noget og fordrejer emnerne.
Provokere er jo ikke at svare
 

Det er præcis det jeg ikke evner at forstå. Hvis en person igen og igen fremkommer med den samme melding, og ikke vil forholde sig præcis til det man spørger om, hvorfor er det så umuligt at lade være med at kommentere? Ignorering ville nok have slukket Tornadoens deltagelse lige så stille. Den seneste tid har tråden været fyldt med den ene lange smøre efter den anden, og jeg har derfor kun skimmet den.

Der skal to til tango, og Thomas er lige så skyldig i at ødelægge forummet som Tornadoen. Det har lignet en utrættelig jagt af næsten sygelig karakter - vendettaagtigt. Hvis det er stilen, så er HiFi2You blevet helt uinteressant for mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14356 af Gnavpot
Ok fair nok
Så må vi vente og se om han dukker op i dag og fortælder hvad han vil med forummet 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum