HiFi2you Banner11

Sina

Mere
3 år 9 måneder siden #12927 af Gnidske
Sina blev oprettet af Gnidske
Så skete det, jeg er gået hen og er blevet desideret fan af nogen, og så i min fremskredne alder.
Jeg har fulgt Sina (og hendes venner) på youtube igennem de sidste ca 4 år og jeg er blevet afhængig, hvis i har tid så prøv at lytte numrene igennem, det er ren uspoleret talent.Sina er idag 20 år. Andre 18 og den lille Janis Joplin var kun 11 da optagelsen blev lavet.
Hvis ellers anlæget er til det så vrid gassen i bund omkring 6min. inde i det sidste nummer, ohh fryd, se det er derfor jeg har steroanlæg, det giver ståpels over hele kroppen, og hun er som sagt fænomenal på trommer, selv Ian Paice fra Deep Purple kalder hende brilliant og dengang var hun kun 17 ( ups der røg fan delen op i mig igen :blush: :blush: )








Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 9 måneder siden #12928 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Sina
Ja jeg har set rigtig mange videoer med hende, hun er ret god af sin alder.
Min kvindelige favorit er dog Meytal Cohen og af hankøn er uden tvivl Danny Carey

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 9 måneder siden #12929 af Gnidske
Besvaret af Gnidske på emne Sina
Jeg syntes at Sina først og fremmest er musiker med en stor indlevelse i det hun spiller,fremfor mange (de fleste) af de kvindelige trommeslagere på nettet, der bare spiller som en rytmebox og med flere trommer og bækkener end de kan overskue og har brug for.
Der bedste ved videoerne jeg postede, syntes jeg dog, er resultatet af anstrengelserne når unge mennesker får lov til at folde sig ud og more sig og det hele ikke bliver smadret af sequensere loopmaskiner og en producer der egentlig ikke bryder sig om musik længere.
Og så synes jeg dynamikken i trommesoloen 6min inde på Iron Butterfly nummeret er lige til at få våde øjne af, når der skrues helt op for volumen her forstår man at membranareal betyder noget, godt optagne trommer der gengives ved naturlig lydstyrke er en sand fornøjelse
Det er bassen på nummeret Fever også

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 9 måneder siden #12932 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne Sina
Hvis man scroller lidt ned på Youtube-listen og ta´r hendes "drum cover" på Golden Earring "Radar Love", kan man ligefrem se på hendes ansigt, hvor fedt hun har det med det 8-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum