HiFi2you Banner11

Solgt

Mere
5 år 9 måneder siden - 5 år 9 måneder siden #9820 af Beodude
Solgt blev oprettet af Beodude
Den mangler låget men begge hængsler dertil er i orden.og den er ridset på forsiden og højre og venstre side. Den kører og virker, men kunne godt bruge en rensning og justering af autostart. Kunne måske også bruge en nyere pickup, der er ikke navn eller modelnummer på den nuværende.
Men som den står nu virker den og kan afspille plader.
Jeg har bare ikke selv tiden til at få de par ting ordnet, men ellers er det en god solid pladespiller. Den skal bare have en smule omsorg, for at være helt på toppen igen..

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.
Bilag:
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Beodude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
5 år 9 måneder siden #9823 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Technics SL-1310 mk1 pladespiller sælges.
Pickup'en ligner en Rega Bias, på fronten og farven. Kan du tage et billede af den, så er det måske muligt at fastslå hvilken pickup det er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 9 måneder siden #9826 af Beodude
En anden nævnte den lignede en Rega Elys 2, men jeg kender intet til Rega..

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
5 år 9 måneder siden #9827 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Technics SL-1310 mk1 pladespiller sælges.
De har nøjagtig samme udseende, men forskellige farver, desværre skiftende gennem årene. Umiddelbart passer farven med den nuværende Elys, måske endda Super Elys.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 9 måneder siden - 5 år 9 måneder siden #9828 af Beodude
Jeg vil ikke forsøge at gætte mig til det, da jeg ikke har ret meget erfaring med pladespillere og pickups. Udover hvordan man bruger det :)
Så derfor vælger jeg bare at skrive, jeg ikke aner noget om den pickup. Havde der stået noget derpå, havde jeg sikkert selv kunne identificere den efter lidt søgning på nettet.
Men det er vel også den dyreste ting at erstatte, hvis det var. Jeg kunne ikke forestille mig, at det ikke ville koste alverden at finde et andet låg dertil.
Fordi autostarten skal justeres er, at den starter ca 1cm uden for pladen altså på 12" plade. Men en gennemgående rensning og justering af den autostart, skulle jo være en smal sag for en som er vant til at rode med disse pladespillere.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Beodude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum