Jens4711, prøv i øvrigt at se denne
hifi2you.dk/index.php/forum/signalkabler...l-torben-kristiansen
Holy S**T, det er godt nok nogle super eksempler I har lavet!! Både den i denne tråd og den anden du linkede til.
Jeg downloade 12x10sek-lyttestest'en og jeg kan altså ikke høre nogen forskel.
Hvis man skal lave en ABX test i Foobar, så ville det være godt, hvis der var en original fil uden ændringer, og en anden fil kørt igennem "ledningshelvedet".
Jeg synes I skulle poste det på ASR, det vil helt sikkert blive modtaget godt! Der er flere, der bruger Foobar med ABX test, så der kan man bede dem om at paste deres rapport ind.
Man kan i øvrigt teste om sådan en rapport er manipuleret, ved at paste den ind her: www.foobar2000.org/abx/signaturecheck
Tråden jeg linkede til blev lavet specielt til Torben Kristiansen som så kalder sig Lydjørgen, Membranole og mange andre navne + han så hedder Hans Jensen på facebook nu, fordi han blev blokeret i den gruppe vi begge blev smidt ud af.
Han er jo af den mening at han også kan høre forskel på hvad som helst og at omskiftere ikke kan bruges til lytte test fordi de laver en modstand

Han mener også at et kobberkabel ændrer klang hvis man forlænger det med 5 cm sølvkabel.
Det helt store problem med ham er at han ikke kan bevise noget som helst af det og når han bliver stillet en test a la den i linket (og alle de andre), så ender det op sådan her.