Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Hificentralen + det løse 03 dec 2022 05:34 #16766

• Thomas
  • Thomas's profilbillede Emne forfatter
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • Modtagne Tak: 130
Ærgerligt nok er Hificentralen måske på vej i graven.
Men der kan jo ske meget :-) Hifi2you har jo også været i graven og gravet sig op igen (det er der så en grund til :-P)
Vi må se hvad der sker

Men en ting er stensikkert og det er at intet forum kan bruge ubeviste påstande til andet end ballade og skænderier.

- - - - - - - - - -
BEVISER ER VEL DET ENESTE DER BEVISER NOGET !
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Thomas.

Hificentralen + det løse 04 dec 2022 18:49 #16767

• Thomas
Det der nok er mest ærgerligt ved at Hificentralen måske lukker (vil jeg bestemt ikke håbe), er at hele verden ikke kan få hjælp af Kaj på Hificentralen.
Men så har han jo sin hjemmeside og ikke mindst sin blog, hvor han nok skal komme med sit syn på det hele....... Nej det er faktisk slet ikke det hele, det er egentlig kun siden her. Ja og så lige den sædvanlige gammelmands fornærmelse over at blive rettet af Gige
For Kaj er nemlig en gammel forsmået mandsperson som ikke tåler modstand af nogen art. Og det er som i overhovedet ikke !!

Men han skal da være glad - rigtig glad endda, for hans hørelse er så dårlig at han ikke hører slem overstyring/forvrængning og det må da være rart.
Underligt nok hører den samme mand tydelige forskelle på ændringer han selvfølgelig selv har lavet (Var der nogle der tænkte påvirkning) :silly:

Men Kaj har løsningen på alt - og det er vitterligt alt ! Om det gælder hifi, politik eller driften af et forum, så har kaj løsningen,
Han skriver f.eks:

Sagt på en anden måde så mener superKaj at vi alle skal være søde mod hinanden og ikke ryge i totterne på hinanden.
Kaj rakte endda sin hånd frem og bad om fred, men som man kan se på hans verdensvigtige blog, så skal han lige prikke engang imellem.

Det har været Hificentralen da den "gik ned" (Der havde Kaj været så effektiv/aktiv på siden at serveren ikke kunne magte det) :blink: ohnono
Det har været Hifi4all da Kaj blev rettet
Og så ret tit siden her, fordi kaj ikke må være med og fordi kaj ikke kan finde et modsvar til det der sker her på siden.

Er det virkelig så trist for Kaj at han ikke må være med her ? Han ville endda sætte ekstra liv i siden her, sagde han, men med de ting han kan diske op med, så er det vist lige meget.
Men nej, der sker ikke så meget på fora og heller ikke facebook grupperne, (Har folk fundet ud af hvad branchen har gang i ?) men jeg er ganske tilfreds med at hifi2you har klart flest besøg pr måned og det er endda uden annoncer, reklamer osv.

Og vi kører videre og lukker ikke ned, uanset aktivitet ;-) 8-) :-p

- - - - - - - - - -
Bilag:

Hificentralen 11 dec 2022 18:10 #16778

• Thomas
Det var vist kun Lassencad der "brokkede" sig over for lidt aktivitet på Hificentralen.
Sjovt nok er han en af dem der er helt nede på jorden og mener at god lyd ikke hænger sammen med hekserier og overtro.

Men når aktiviteten er ubeviste påstande, så er det vist lidt bedre at der ikke er ret megen aktivitet.
Masser af skriveri om ting de få aldrig vil kunne bevise og som er modbevist utallige gange, er ganske overflødigt og uinteressant.
Indbildning er der rigeligt af !

Og til den sidste sætning i billedet herunder, kan man kun sige: Jamen vi kan heller ikke bruge den til noget som helst coffee

- - - - - - - - - -
Bilag:

Hificentralen + det løse 11 dec 2022 18:57 #16780

• Thomas
Jeg glemte helt at poste det vigtige link som hele DK´s hifi entusiaster kan klikke på = Link

P.S. Husk at klikke på billederne, da det er lavet så smart at der ligger skjult info i dem :-D ohnono coffee

- - - - - - - - - -

Hificentralen + det løse 11 dec 2022 22:27 #16782

• Svalen er ikke blandt os længere
  • Svalen er ikke blandt os længere's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
  • Modtagne Tak: 2
Hej Thomas, undskyld, jeg undrer mig over at du hidser dig noget op over Kaj, han er ikke aktiv her og kan ikke forsvare sig, ikke at der er behov for flere uoverensstemmelser her. Jeg kender Kaj som en empatisk og hjælpsom person der har megen viden men også meninger om ting, men det er vel også i orden?

Hificentralen + det løse 11 dec 2022 22:41 #16783

• Thomas

Hej Thomas, undskyld, jeg undrer mig over at du hidser dig noget op over Kaj, han er ikke aktiv her og kan ikke forsvare sig, ikke at der er behov for flere uoverensstemmelser her. Jeg kender Kaj som en empatisk og hjælpsom person der har megen viden men også meninger om ting, men det er vel også i orden?

Jeg hidser mig faktisk slet ikke op ;-)
Men det undrer mig at manden ikke bare kan passe sig selv og ikke konstant blande siden her ind i hans blog osv ?
Kaj er hjælpsom det er der ingen tvivl om. Han kan også være venlig i telefonen.
Men han kan også være det lige stik modsatte, men det er nok ikke alle der ser det.
Jeg hører fra flere sider at da Kaj blev færdig med han effektforstærker, så blev han et højrøvet tågehorn - Det er så ikke mine ord (Heller ikke Lydjørgens :-D).

Og jo da, alle må have en mening om alt, men hvis man finder mine og andres test forkerte og musikken ubrugelig, hvorfor så ikke selv diske op med noget der er til at tage og føle på ?
Kaj rakte sin fine hånd frem for en del måneder siden og ville gerne "slutte fred", men hvorfor fortsætter man så ? Ja man kan da fortryde og have lyst til at fortsætte i det "gamle spor" men hvorfor kan jeg så ikke ?
Er det fordi jeg "ejer" siden her ? Sådan ser jeg det ikke. Jeg ser mig som en helt almindelig bruger der bare skal sørge for at siden virker.

Kaj har givet tydeligt udtryk for at han ikke vil være med her (DET er der mange der har) og derfor er han her ikke, men skriver man om mig et sted så må man forvente at der kommer svar tilbage - At man så ikke kan lide svarene er bare ærgerligt.

Men jo jo, Kaj er hjælpsom, kaj er vidende, kaj er venlig, Kaj er dygtig, men Kaj er også typen der kæmper med næb og klør når det ikke går efter hans mening og lyst. Går man mod Kaj går det galt - hver gang ;-)

EDIT: Det undrer mig faktisk ret meget at Kaj skriver på hifi4all, for var der noget Kaj ikke gad, så var det at der blev rettet i sine skriverier.
Det blev der for nyligt og det kom promte på Kajs blog og er der stadig.
Måske ligger landet sådan at Kaj skal have et sted at skrive udover sin blog og derfor ser han gennem fingrene med Gige, som han tydeligvis ikke bryder sig om retter ham.

Rønnebærrene er sure sagde ræven da han ikke kunne modbevise de test der her på siden har været og som går imod alle Kajs målinger.

Jeg kan sagtens se sammenhængen, kan du ?

- - - - - - - - - -

Hificentralen + det løse 11 dec 2022 23:23 #16784

• Svalen er ikke blandt os længere
  • Svalen er ikke blandt os længere's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
  • Modtagne Tak: 2
Ok jeg har ikke fulgt med i hvad der er foregået på andre sites, så derfor har dine indlæg givet mindre mening. Jeg vil gerne rose Nyd Musik for sine altid sobre indlæg. Glædelig julefred til alle og giv evt. et lyt til Judith Owen, også på YOUTUBE. God aften.

Hificentralen + det løse 11 dec 2022 23:27 #16785

• Thomas

Ok jeg har ikke fulgt med i hvad der er foregået på andre sites, så derfor har dine indlæg givet mindre mening. Jeg vil gerne rose Nyd Musik for sine altid sobre indlæg. Glædelig julefred til alle og giv evt. et lyt til Judith Owen, også på YOUTUBE. God aften.

Mange tak og i lige måde ;-)

- - - - - - - - - -

Hificentralen + det løse 12 dec 2022 16:32 #16790

• Thomas
Ja jeg må så komme med en rettelse til det som Kaj skriveri i sin fornærmelsestilstand her:

Markeret med rødt skriver Kaj at jeg og andre mener at der ikke er forskel på noget som helst, det er direkte forkert men sikkert noget der er skrevet i hans specielle sindstilstand. Jeg har aldrig skrevet det og har endda ret ofte skrevet det modsatte.
Men jeg har tit skrevet at der ingen hørbar forskel er (0% hørte forskel) på det som Kaj har målt forskel på og efterfølgende hørt forskel på efter at have prøvet det i en "ikke blindtest"
Kaj mener endnu engang at han er årsagen til at et forum eksisterer, ja endda går ned på serveren pga hans store aktivitet, men nej Kaj er en brøkdel årsag til skriverierne her på hifi2you, så interessant er han heller ikke.

Kaj ser endnu engang ingen grund til at fortsætte debatten med ham indblandet, men mon ikke bare Kaj så skulle passe sig selv ?
Selvfølgelig skal der da være noget at skrive om på hans blog, men han kunne jo vælge noget andet end siden her og mig.
Gige er så blevet et emne på Kajs blog, men Kaj må da kunne finde på andet end bruge en blog kun til at udstille sin utilfredshed offentligt.

Skulle Kaj nu mod forventning kravle tilbage, droppe sine offentlige meninger om mig og Hifi2you, så er jeg 100% sikker på at hifi2you består alligevel.
Planen er i hvert fald at siden skal bestå uanset aktivitet, da jeg selv og andre synes der er gode guldkorn blandt skriverierne.

Her kan nummeret med Beth Hart´s rå stemme høres, men det er bare ikke lige det det handler om

Ja jeg må så komme med en rettelse til det som Kaj skriveri i sin fornærmelsestilstand her:

Markeret med rødt skriver Kaj at jeg og andre mener at der ikke er forskel på noget som helst, det er direkte forkert men sikkert noget der er skrevet i hans specielle sindstilstand. Jeg har aldrig skrevet det og har endda ret ofte skrevet det modsatte.
Men jeg har tit skrevet at der ingen hørbar forskel er (0% hørte forskel) på det som Kaj har målt forskel på og efterfølgende hørt forskel på efter at have prøvet det i en "ikke blindtest"
Kaj mener endnu engang at han er årsagen til at et forum eksisterer, ja endda går ned på serveren pga hans store aktivitet, men nej Kaj er en brøkdel årsag til skriverierne her på hifi2you, så interessant er han heller ikke.

Kaj ser endnu engang ingen grund til at fortsætte debatten med ham indblandet, men mon ikke bare Kaj så skulle passe sig selv ?
Selvfølgelig skal der da være noget at skrive om på hans blog, men han kunne jo vælge noget andet end siden her og mig.
Gige er så blevet et emne på Kajs blog, men Kaj må da kunne finde på andet end bruge en blog kun til at udstille sin utilfredshed offentligt.

Skulle Kaj nu mod forventning kravle tilbage, droppe sine offentlige meninger om mig og Hifi2you, så er jeg 100% sikker på at hifi2you består alligevel.
Planen er i hvert fald at siden skal bestå uanset aktivitet, da jeg selv og andre synes der er gode guldkorn blandt skriverierne.

Her kan man høre Beth Hart´s rå stemme. Men det er ikke lige det det handler om :-D

- - - - - - - - - -
Bilag:

Hificentralen + det løse 12 dec 2022 17:48 #16792

• Thomas
Kaj, ADMINISTRATOR AF KAJ´S BLOG OG DIY HOMEPAGE, har nu rettet sit skriveri til noget som stadig er helt forkert og aldrig sagt.
Men sådan går det vel hvis man er i en slem frustrationstilstand.
Mere rigtigt bliver det bare ikke.

Men som Kaj skrev, så er der ingen grund til at fortsætte den debat, men derfor kan man jo godt lige rette på noget af det man har skrevet ohnono

Selvfølgelig kan der være forskelle og hørbare forskelle. Der kan også nemt være forskel på prisen på stort set samme forstærker og den kan strække sig fra 8000,- til 60.000,- :-D coffee

- - - - - - - - - -
Bilag:

Hificentralen + det løse 12 dec 2022 18:27 #16793

• Miki
  • Miki's profilbillede
  • Modtagne Tak: 54
Så så rolig nu, du taler trods alt om en landsmand der har turde udstille sine måleresultater på den ande side af atlanten.
www.audiosciencereview.com/forum/index.p...usd.6250/post-164364
Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Hificentralen + det løse 13 dec 2022 00:38 #16795

• Thomas

Så så rolig nu, du taler trods alt om en landsmand der har turde udstille sine måleresultater på den ande side af atlanten.

Det er ikke Kaj men Kåre der har fået fixet noget hos venlige Kaj, men nu kan Kåre selv ;-)

- - - - - - - - - -

Hificentralen 13 dec 2022 00:53 #16797

• Thomas

Det var vist kun Lassencad der "brokkede" sig over for lidt aktivitet på Hificentralen.
Sjovt nok er han en af dem der er helt nede på jorden og mener at god lyd ikke hænger sammen med hekserier og overtro.

Men der er vel egentlig ikke noget at klage over ? Mindre aktivitet er vel hvad der kan forventes når de "værste" er sorteret fra (enten gået i fornærmelse eller smidt ud) og der ikke længere debatteres hekserier og overtro.

Der er stadig mange der bliver påvirket af det ene og det andet og har de det fint med det, så skal de helt sikkert have lov til det.
Mener man at man oplever bedre lyd ved at skifte et signalkabel eller et strømkabel, så er det helt fint (og ganske naturligt, man gør det jo selv :-D)
Men skal man vende tommelfingeren ned til testene her på siden, eller ligefrem mene at de er forkerte og musikken er forkert, så disk op med et modbevis.

En måling af et kabel (af enhver art) der viser mere støj, mere forvrængning, mere dit, mere dat, som ligger 80 db nede, er ikke et bevis overhovedet, for ikke engang sådan en her vil kunne høre det.

- - - - - - - - - -
Bilag:

Hificentralen + det løse 13 dec 2022 06:09 #16798

• Miki
  • Miki's profilbillede

Det er ikke Kaj men Kåre der har fået fixet noget hos venlige Kaj, men nu kan Kåre selv ;-)

Ok, men det bliver det jo ikke rigtigt af. Mig bekendt er der ingen der har genskabt det banebrydende resultat som der bliver vist, altså er det nok bare en and.
Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Sidste redigering: af Miki.

Hificentralen + det løse 13 dec 2022 09:03 #16799

• Miki
  • Miki's profilbillede
Måske skulle vi flytte de sidste indlæg over i misinformations-tråden.:-D
Jeg kan pt. Ikke skrive private beskeder.

• Side:
  • 1
Leveret af Kunena Forum