HiFi2you Banner11

Entusiasten

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14588 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Entusiasten

kære venner, det klæder ingen, at skrive nedladene, og useriøst om hinanden.
skal vi ikke prøve at være lidt bedre, lidt flinkere, lidt mere positive, på dette her forum ?
og ikke hoppe med på trollerier ?
come on, hør noget fedt musik og vær glad :-)
Så kom den sædvanlige kommentar på banen , nu skal vi altså hygge og være positive  og bla bla bla  og høre noget fed musik, jeg er ved at kaste op hvergang, har du ikke fattet at Hifi hobbyen drejer sig ikke om musik,  men om gengivelse af musik og hvordan det gøres bedst og det gør det i special grad hvis man er entusiast som tråden her handler om, køb dig dog en ghettoblaster i stedet og  hyg dig med den.
Og kunne du lige sætte navn på dem der troller og definere hvordan i stedet for bare at slynge det ud i luften.
Mener du Thomas troller så tror jeg ikke du skal forvente nogen ændring , det  er  hans fora, mener du det er mig bedes du venligst  definere/uddybe din nedladende holdning.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved tonadoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14589 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne Entusiasten

kære venner, det klæder ingen, at skrive nedladene, og useriøst om hinanden.
skal vi ikke prøve at være lidt bedre, lidt flinkere, lidt mere positive, på dette her forum ?
og ikke hoppe med på trollerier ?
come on, hør noget fedt musik og vær glad :-)
Egentlig har du ret, Tommy..... men men men ...
Som du kan se på hans ovenstående svar til dig, er der intet, der hjælper.
Og nogle af os, som i årevis har været udsat for lige præcis dét fra hans side, som han anklager os for, er så uendeligt trætte af hans "pis".
Du har glimrende indsigt i elektronik.... det har de fleste på dette og andre fora.
Med en veldokumenteret uddannelse og snart 50 års erfaring indenfor alle aspekter af audio, er det simpelthen for meget
at  blive nedgjort af en konstant plaprende idiot, med en evindelige smøre om at alle vi andre er bonderøve, der ikke har fattet 
en dyt af det hele, hvorimod den selvhævdende, bedrevidende Torben Kristiansen med sin alvidende, tvivlsomme kæmpeerfaring
er ham, der ved alt.
Og jo, der bliver lyttet til masser af musik, på anlæg der lyder præcist som ejerne gerne vil have det.
Og når der konstant bli´r sået tvivl om andre forumdeltageres integritet, er det bare lidt nødvendigt at tage til genmæle,
så hans vrøvl aldrig får lov til at stå uimodsagt.
I de fleste tilfælde ville det være både bedst og nemmest bare at "la´ den ligge", da der jo aldrig kommer en eneste måling
eller et eneste bevis på hans forvrøvlede påstande.
Lige på dette ene punkt er jeg ikke enig, og vil bekæmpe ham til enhver tid, indtil han dokumenterer sit vrøvl 
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Boydk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14590 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Entusiasten

kære venner, det klæder ingen, at skrive nedladene, og useriøst om hinanden.
skal vi ikke prøve at være lidt bedre, lidt flinkere, lidt mere positive, på dette her forum ?
og ikke hoppe med på trollerier ?
come on, hør noget fedt musik og vær glad :-)

Jep, vi skal høre noget god musik ! Lige PT kører der noget du også kan li...... Gnags :-D

_________________________________________________________________________________________________________
Der er sgu nogle der er ved at se lyset og erkende de ikke kan vinde vm i 100 meter løb, selvom interessen er der og der er viden om løbeskoene :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14591 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Entusiasten

kære venner, det klæder ingen, at skrive nedladene, og useriøst om hinanden.
skal vi ikke prøve at være lidt bedre, lidt flinkere, lidt mere positive, på dette her forum ?
og ikke hoppe med på trollerier ?
come on, hør noget fedt musik og vær glad :-)
Så kom den sædvanlige kommentar på banen , nu skal vi altså hygge og være positive  og bla bla bla  og høre noget fed musik, jeg er ved at kaste op hvergang, har du ikke fattet at Hifi drejer sig ikke om musik,  men om gengivelse af musik og hvordan det gøres bedst og det gør det i special grad hvis man er entusiast som tråden her handler om, køb dig dog en ghettoblaster i stedet og  hyg dig med den.
Og kunne du lige sætte navn på dem der troller og definere hvordan i stedet for bare at slynge det ud i luften.
Mener du Thomas troller så tror jeg ikke du skal forvente nogen ændring , det  er  hans fora, mener du det er mig bedes du venligst  definere/uddybe din nedladende holdning.

Det er vist lige meget hvilket forum det er og hvem der ejer det.
Det er efterhånden ret tydeligt at en ægte "entusiast" er en person der bliver mopset når han bliver modsagt, nogle stikker af og andre kører videre i samme udokumenterede spor.
Det er helt unødvendigt at nævne navne for det er så ganske tydeligt hvem der mener at sidde på de vises sten, men som bakker ud fordi de er blevet fornærmet over et eller andet. Noget tyder på at de alle er løbet tør for argumenter for entusiasmen, dog er der en der vedholder og nærmest kopierer og poster det samme udokumenterede ævl gang på gang.
 
Nu handler et forum ikke kun om linolie og andre indbildningsting, og ikke alle tager ordet HIFI så seriøst at de bruger hvert minut på at bilde sig selv noget nyt ind men måske du ville begå dig meget bedre her: 
www.debatten.net/forum/viewtopic.php?t=18290&start=15

 

_________________________________________________________________________________________________________
Der er sgu nogle der er ved at se lyset og erkende de ikke kan vinde vm i 100 meter løb, selvom interessen er der og der er viden om løbeskoene :-D
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14592 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Entusiasten

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14593 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Entusiasten

kære venner, det klæder ingen, at skrive nedladene, og useriøst om hinanden.
skal vi ikke prøve at være lidt bedre, lidt flinkere, lidt mere positive, på dette her forum ?
og ikke hoppe med på trollerier ?
come on, hør noget fedt musik og vær glad :-)
Egentlig har du ret, Tommy..... men men men ...
Som du kan se på hans ovenstående svar til dig, er der intet, der hjælper.
Og nogle af os, som i årevis har været udsat for lige præcis dét fra hans side, som han anklager os for, er så uendeligt trætte af hans "pis".
Du har glimrende indsigt i elektronik.... det har de fleste på dette og andre fora.
Med en veldokumenteret uddannelse og snart 50 års erfaring indenfor alle aspekter af audio, er det simpelthen for meget
at  blive nedgjort af en konstant plaprende idiot, med en evindelige smøre om at alle vi andre er bonderøve, der ikke har fattet 
en dyt af det hele, hvorimod den selvhævdende, bedrevidende Torben Kristiansen med sin alvidende, tvivlsomme kæmpeerfaring
er ham, der ved alt.
Og jo, der bliver lyttet til masser af musik, på anlæg der lyder præcist som ejerne gerne vil have det.
Og når der konstant bli´r sået tvivl om andre forumdeltageres integritet, er det bare lidt nødvendigt at tage til genmæle,
så hans vrøvl aldrig får lov til at stå uimodsagt.
I de fleste tilfælde ville det være både bedst og nemmest bare at "la´ den ligge", da der jo aldrig kommer en eneste måling
eller et eneste bevis på hans forvrøvlede påstande.
Lige på dette ene punkt er jeg ikke enig, og vil bekæmpe ham til enhver tid, indtil han dokumenterer sit vrøvl 

Ja der skal da høres masser af musik, men man skal bare ikke fortælle på forum hvad man hører, for så dukker der en person der er fuldstændig ude af balance med sig selv op og fortæller at det ikke har noget med HIFI at gøre.

Det må dælme være trist kun at kunne lytte til 1-2% af al den musik der findes, fordi det skal være HIFI

Men man kan så udvide det jeg skrev tidligere; En entusiast er en person der mener at sidde på de vises sten og bliver fornærmet/stødt/irriteret/findselvpåmere, når han bliver modsagt og er løbet tør for argumenter - Der til skal der så tilføjes at entusiasten også er en person der er yderst begrænset i at høre musik, da det er et fåtal af musiknumre der opfylder kravene.

Godt jeg ikke er entusiast !

Og mht ikke at nævne på forum hvad man lytter til, så vil jeg undlade at fortælle at jeg lige nu lytter til denne her 


_________________________________________________________________________________________________________
Der er sgu nogle der er ved at se lyset og erkende de ikke kan vinde vm i 100 meter løb, selvom interessen er der og der er viden om løbeskoene :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum