HiFi2you Banner11

Entusiasten

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14549 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Entusiasten

tonadoen alene i verdenen

Herlev børne- og skolebio - Film til de mindste "Palle alene i verden" | Facebook








 
Jeg er langtfra alene  i verden , men jeg er en af  de få som gå mod fundetamalismen det primitive som hersker på nettet.

Da jeg var på ASR så jeg tre med samme holdning som simpelhen opgav, . jeg opgav ikke men blev smidt ud.
Jeg aner simpelhen  ikke hvorfor det er blevet sådan men det er jo ikke kun inden for audio det er på den måde.

Det er faktisk nået man diskuterer seriøst og bl.a. taler om at man skal gribe ind overfor politisk.

For et er sikkert fundetamaleisme er ikke godt for nogen det vidste Trump med alt tydelighed.

Proplemmet er hvorfor fanden er disse fundetamalitiske menesker  så helvedes aktive så man næsten tror på de udgør mere end 90% af befolkningen selvom de  heldigvis kun udgør mindre en 50% og tit langt mindre.
Det gælder også  inden for audio hvor fundetamaslisterne åbenbart har styr på det hele. læn jer dog tilbage og nyd at i har den perfekte Hifi og alle andre må nøjes med at lytte på noget skod fordi de er så dumme ikke at tro på alt hvad målinger og blindtest.fortæller.
Jeg kan så naturligvis i al fortrolighed oplyse at det at det forholder sig direkte omvendt.
 
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved tonadoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14550 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Entusiasten
Jeg synes også der skulle gribes ind - evt politisk - mod alle de hifi ting som producenter sælger og bevidst spiller på folks psyke/entusiasme og som aldrig kan bevises.
Det burde give en enorm bøde at sælge et strømkabel til en kunde til 140.000,- for en meter, eller sten som man kan klistre på signalkablerne for bedre lyd.

Ja der er mange hifi relaterede ting som omgående burde give en bøde med mindre det kunne bevises.
Og ja, beviser er det mindste man kan forlange, men der ryger de troende helt op i det røde felt - og lidt til.
Lige på det punkt står sælger godt, for 90% vil opleve en forskel bare ved selv at have "monteret" hifi ting som reelt ingen forskel giver

Det er rigtig smart med returretten, når de ved hvordan mennesket reagerer ved selv at foretage en ændring

At nogle køber et kabel fordi de synes det matcher bedre med resten af anlægget, skal de da have lov til, der er også personer der bruger briller uden styrke i, fordi de selv og andre synes det klæder dem.
Men sælger/producent har med garanti ikke sagt at personen vil se bedre, klarere eller lignende, med de briller.
 

_________________________________________________________________________________________________________
Man skal tro på sig selv, meeen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • tonadoen
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14551 af tonadoen
Besvaret af tonadoen på emne Entusiasten
Så for vi fuldstændig som forventet den sædvanlige sang om ondt i røven over hvordan det frie marked fungere ,priser osv., hvis nogen overskride købeloven bliver de dømt , og du kan anmelde hvornår du vil.
Man for jo næsten tårer i øjnene over  at målet for disse fundetamilister  er at rede de stakkels fortabte Hifi entusiaster , hvorfor kommer jeg pludselig  til at tænke på religion IS osv igen
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved tonadoen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14553 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Entusiasten

Så for vi som  fuldstændig forventet den sædvanlige sang om ondt i røven over hvordan det frie marked fungere ,priser osv., hvis nogen overskride købeloven bliver de dømt , og du kan anmelde hvornår du vil.
Man for jo næsten tårer i øjnene over i at målet er at rede de stakkels fortabte Hifi entusiaster ,

Ja det er sgu synd for dig at du ikke har held med at føre Duelundrosen videre og dermed give producenterne en hånd med, men sådan er verden jo.
Alle steder hvor der er påstande, vil der også være krav om beviser, men indenfor hifi mener du at der skal gøres en undtagelse og det kan man så undre sig over.
Hifi er så også det eneste i verden hvor klare beviser bliver afvist og påstande er umulige at bevise.

Hvis en person ser en hest herunder, så er det da muligt for den enkelte person.
Men hvis personen hårdnakket påstår at der helt sikkert er en hest, så vil andre nok spørge; Hvor ser du den ? og forlange at det bliver vist.
Det kan personen så evt tegne og beviset er der, eller også kan han ikke vise det, og så vil påstanden falde til jorden.

 

Du har endnu ikke tegnet hesten ja ikke engang halen. så alle dine påstande falder til jorden.
Det er altså ret simpelt og åbenbart så simpelt at det bliver forvirrende/svært for enkelte personer


 



_________________________________________________________________________________________________________
Man skal tro på sig selv, meeen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden #14554 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Entusiasten

tonadoen alene i verdenen

Herlev børne- og skolebio - Film til de mindste "Palle alene i verden" | Facebook








 
Jeg er langtfra alene  i verden , men jeg er en af  de få som gå mod fundetamalismen det primitive som hersker på nettet.

Da jeg var på ASR så jeg tre med samme holdning som simpelhen opgav, . jeg opgav ikke men blev smidt ud.
Jeg aner simpelhen  ikke hvorfor det er blevet sådan men det er jo ikke kun inden for audio det er på den måde.

Det er faktisk nået man diskuterer seriøst og bl.a. taler om at man skal gribe ind overfor politisk.

For et er sikkert fundetamaleisme er ikke godt for nogen det vidste Trump med alt tydelighed.

Proplemmet er hvorfor fanden er disse fundetamalitiske menesker  så helvedes aktive så man næsten tror på de udgør mere end 90% af befolkningen selvom de  heldigvis kun udgør mindre en 50% og tit langt mindre.
Det gælder også  inden for audio hvor fundetamaslisterne åbenbart har styr på det hele. læn jer dog tilbage og nyd at i har den perfekte Hifi og alle andre må nøjes med at lytte på noget skod fordi de er så dumme ikke at tro på målinger og blindtest.
Jeg kan så naturligvis i al fortrolighed oplyse at det at det forholder sig direkte omvendt.

 
Hvorfor kan du ikke bare nyde dit perfekte Hifi ( Et lille billede af det måske )
Lad dog de dumme i fred, de fatter jo ikke en skid
Det er spild af tid, du kæmper mod vejrmøller, lige som Don Quixote.
 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #14555 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Entusiasten
Desperat sælger af et Rose kabler 
Underligt de ikke bliver mere værd, ligesom god rødvin
Stakkel og så endda med nano tråde i strømpe, ja hvad giver i og så kun 4000kr.


 

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum