HiFi2you Banner11

En strømkabelbrugers modtagelighed for nye !...

  • stiv
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #7887 af stiv
De strømkabler som jeg anvender til mine audio-setup', er hjemmelavet for mere ind ti år siden.
Der er ikke planer om udskiftning, men alligevel, har omtalen af en ny type strømkabel fanget min opmærksomhed.
Det er typen Supre Lorad Silver 3x2,5mm2. Som ikke (efter min mening), er vandvittig dyrt. Så det ender vel snart med, at jeg må have nogle meter af det kabel, for lige at få bekræftet eller afkræftet, om der er noget positivt nyt på strømkabel fronten.
Det er i en tråd på Norske HiHisentralen, hvor begrejsningen ingen ende vil tage, selv blandt garvet folk.
Her er linket til tråden:

www.hifisentralen.no/forumet/kabelhja-rn...mm2-felleskja-p.html

Vh
:cheer:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #7890 af Zig
Gosh!

Jeg har altid haft på fornemmelsen, at nordmænd er lettere enfoldige, og den henviste tråd har ikke rykket ved dette billede.

Hvad er det, der driver voksne mænd til at tro på nissemænd og deres drilske velvilje mod menneskeheden?

Gosh!

Jeg er faktisk målløs.

Zig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • stiv
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #7891 af stiv
Tænker man lidt over hvordan kablet skal samles, altså med stiktyper og evt tyller (se billed), er der jo lagt op til diskussion !...
Skal der være tyller på ledningsenderne, selvfølgelig i sølv (intet mindre kan vel gøre det), eller ingen tyller. Og så kommer valg af el-stik, det begynder at blive hammer dyrt :silly: :lol:

Og "Tyller", kan vel sammenlignes med bananstik til højttalerledninger, så her er lagt op til endnu tvist om for eller imod :-D

Vh
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 5 måneder siden #7892 af Miki
På et strømkabel er det nogo at skrue ned i en blød leder, mao. der skal bruges tyller.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Zig
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden - 6 år 5 måneder siden #7893 af Zig
Jeps!

Det siger de allesammen.



Zig
Bilag:
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Zig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nv
  • Gæst
  • Gæst
6 år 5 måneder siden #7894 af nv
Jeg er mest til ubeskyttet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum