HiFi2you Banner11

B&O MC30 stereomøbel. Solskoldet finer behandling?

Mere
7 år 5 måneder siden #3305 af Beodude
Hejsa, jeg har erhvervet mig sådan et fin møbel for konger: www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=755
Det er bare kraftigt solskoldet, eller hvad man nu kalder det. Nogle steder på fineren.
Delvis på den ene side og fronten.
Kan man give det noget olie eller lignende, til at hjælpe på det?
Eller hedder det ny finer, eller male møblet om?

Satte lige emnet her, da jeg ikke lige var sikker på. Hvor jeg ellers skulle parkere det.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 måneder siden #3306 af Thomas
Du kan prøve at smøre det her på og lade det trække ind.

Gentage efter et par dage og så ellers gøre sådan et stykke tid.

www.silvan.dk/maling/maling-olie-pleje/o...7998563&type=product

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 måneder siden #3307 af Beodude
Tak det må jeg da lige afprøve, det kan i hvert fald ikke skade at forsøge.
Skal jeg bare bruge en almindelig rengøringsklud eller noget køkkenrulle, til at smøre det ind med?
Og skal det stå et ventileret sted, eller kan man sagtens gøre det i stuen uden gener?

Den nemme løsning ville jo bare være at male det over, men jeg synes også at det ville være lidt synd jo.
Og vil jo være fedest i det lange løb, hvis jeg kan holde det så originalt som muligt.

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 måneder siden #3308 af Thomas

Beodude skrev: Tak det må jeg da lige afprøve, det kan i hvert fald ikke skade at forsøge.
Skal jeg bare bruge en almindelig rengøringsklud eller noget køkkenrulle, til at smøre det ind med?
Og skal det stå et ventileret sted, eller kan man sagtens gøre det i stuen uden gener?

Den nemme løsning ville jo bare være at male det over, men jeg synes også at det ville være lidt synd jo.
Og vil jo være fedest i det lange løb, hvis jeg kan holde det så originalt som muligt.


Du lufter helt automatisk ud, for det stinker :-D
Og du skal bare bruge en blød klud, f.eks de farvede engangsklude der ingenting koster

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 måneder siden #3311 af Beodude
Så kan jeg regne ud, at det ikke er helt så lugtfri.
Som der står på silvans hjemmeside :)
Jamen så ved jeg hvad jeg skal lave næste weekend. Synes det er lige lovligt køligt, at skulle lufte ud om aftenen for tiden :)

Så kan mine nyindkøbte beovox s75 også få samme omgang, nu man alligevel er i gang med at smøre ting ind :)

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 5 måneder siden #3400 af Beodude
Købte noget palisanderolie af mærket Miller. Købt hos xl byg, eller tømmergården som de kalder sig nu.
Allerede nu efter første behandling med palisanderolie, ser det lovende ud.
Så et par omgange mere, burde give et pænt resultat.
Har husket at tage et før billede af den ene side, så det er nemmere at sammenligne bagefter :-)

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum