HiFi2you Banner11

You are not logged in.

Gasolins anlæg 2019-20

Mere
07 nov 2024 23:39 #19602 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

Bass eq, Tror også manglende bund skyldes at mange ikke kan finde ud af eller ikke vil have en god bund på det musik de laver

Ofte har gode optagelse også en god bund, f.eks Hans theessink pladen Slow Train


 
 Ok ??? Det har jeg godt nok aldrig hørt om.
Hans Theesink nummeret slow train, er jo ikke dyb bas i den forstand, men mere at der er skruet lidt op for den bas der nu er.
For mig lyder det som om gulvbas og stortromme lige har fået en DB mere eller to 
Men det nummer kan sikkert "pynte" lidt på bassvage højttalere

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
08 nov 2024 00:02 - 08 nov 2024 00:05 #19603 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20






Sidste redigering: 08 nov 2024 00:05 ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
09 nov 2024 15:25 #19616 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Har lyttet på radiant og de dyre fra lyngdorf 

Der er bass

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
09 nov 2024 16:02 #19617 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20
Sig mig, havde du ikke linket til en video af de Clarity 6.2 på H4???

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
09 nov 2024 16:31 #19618 af gasolin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
09 nov 2024 16:33 - 09 nov 2024 16:34 #19619 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

i.imgur.com/D6p4h0L.mp4

Ja det er i den anden tråd også, men havde du ikke også postet det på hifi4 ???

__________________________________________________________________
Sidste redigering: 09 nov 2024 16:34 ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
09 nov 2024 16:36 #19620 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20

i.imgur.com/D6p4h0L.mp4

Ja det er i den anden tråd også, men havde du ikke også postet det på hifi4 ???
Du ved hvordan moderatorer kan være

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
09 nov 2024 16:41 #19621 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

i.imgur.com/D6p4h0L.mp4

Ja det er i den anden tråd også, men havde du ikke også postet det på hifi4 ???
Du ved hvordan moderatorer kan være

Ja der er snart kun plads til ham, Kaj, Boman og dem der giver rorstyreren ret uanset hvad. 

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
09 nov 2024 16:50 - 09 nov 2024 17:12 #19622 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
De her spiller faktisk bedre (lige så godt eller bedre) end lyngdorf cue 100 og lyngdorf 3400 med 2x200 watt i 8 ohm til 150.000kr for et sæt og 42000kr

www.hifiklubben.dk/lyngdorf-tdai-1120-ko...laeg/lyngtdai1120bk/
www.hifiklubben.dk/lyngdorf-fr-2-gulvhoejtaler/lyngfr2mama/

Sidste redigering: 09 nov 2024 17:12 ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 nov 2024 00:03 #19623 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

i.imgur.com/D6p4h0L.mp4

Ja det er i den anden tråd også, men havde du ikke også postet det på hifi4 ???
Du ved hvordan moderatorer kan være

Ja der er snart kun plads til ham, Kaj, Boman og dem der giver rorstyreren ret uanset hvad.  
Og nårh ja, så også lige den gamle Mik112 som dømmer folk uden at kende dem.  Men han har jo også bygget et sæt højttalere som næsten er magen til verdens bedste højttalere 

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
13 nov 2024 14:06 #19633 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

Nad c-326 trækker nu mine triangle titus ez

 

Så røg den til salg 

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
13 nov 2024 14:09 - 13 nov 2024 14:11 #19634 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20
Jeg gav 400kr for den

Billigste er 1200kr på dba

Skal kun have 1 back up forstærker

Man kan få en brugt hegel h80 til 4000kr, tror du ikke den er bedre end en nad c326bee ?
Sidste redigering: 13 nov 2024 14:11 ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
13 nov 2024 14:51 #19635 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20
Jeg tror ikke der er meget at hente ved at skifte til den.

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gasolin
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
13 nov 2024 14:52 #19636 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Gasolins anlæg 2019-20

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
13 nov 2024 15:07 #19637 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Gasolins anlæg 2019-20

Hvorfor tror du ikke ?

www.stereolifemagazine.com/reviews/item/944-hegel-h80

Fordi effektforskellen er så lille. Du vil måske vinde et par DB.
Og den NAD C-326 er ikke dårlig.

Jeg har ikke rigtig noget bud på en forstærker med digitale indgange til rimelige penge
 

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum