- Modtagne Tak: 0
You are not logged in.
You are not logged in.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Boydk skrev:
![]()
Det er den bestemt også.
Med hensyn til digitalt..... så har jeg lige bestilt en ny DAC, S.M.S.L. M-400, af den simple årsag, at den benytter Asahi Kasei´s nyeste flagskibsdac AK4499, samt filtering og udgange er lavet med OPA1611 & 1612. Det bedste, jeg lige kunne finde derude, når man ikke skal røvrendes af firmaer, der mener, at en OK DAC-pris er 100.000,- kr.
Så må vi se........
: Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Boydk skrev: Jeg skal da prøve at gi´ mit ydmyge, (subjektive) besyv om dens evner, når jeg har "haft den i ørerne" i et par uger.
Nu skal den lige lande først, vist nok i morgen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
:Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nydmusik skrev:
Boydk skrev: Salige er de enfoldige i deres tro, thi de ved ikke bedre
![]()
Vinyl? Selvom jeg har et vinylsetup i den gode ende, så "been there - done that".
Det er simpelthen ren religion, og fascinationen over at lægge en plade på og betjene apparatet + coverkunsten, samt ønsket om en bestemt farvet lyd, som får vinylfolk til at rose det til skyerne. Rent forvrængnings- og gangkonstansmæssigt, frekvensomfang og dynamisk kan vinyl slet slet ikke følge med, men hvis man ikke lytter til klassisk musik som udfordrer anlægget væsentligt mere end rytmisk, så betyder naturtrohed (hi-fi) jo ikke så meget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Boydk skrev: Jeg skal da prøve at gi´ mit ydmyge, (subjektive) besyv om dens evner, når jeg har "haft den i ørerne" i et par uger.
Nu skal den lige lande først, vist nok i morgen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen