- Indlæg: 91
- Modtagne Tak: 59
You are not logged in.
You are not logged in.
Stiller du aldrig spørgsmålstegn ved dine egne tanker og konklusioner? Har du altid ret i alt du fortæller os?
Thomas. Du har ingen grund til at "sætte dit lys under en skæppe". Du ved mere end de fleste, så længe du koncentrerer dig om det
Go' søndag
Det gør jeg bestemt ikke.
Jeg kommer som regel også frem til andre ting end så mange andre, lige på nær Amir, Ethan Winer osv
Men jeg overlader den slags til andre og spoler tiden tilbage. Ingen grund til andet.
Det er også meget sjovere at opleve forskelle selvom de måske kun varer en uges tid.
Jeg mangler uddannelsen eller 20 års ekstra erfaring, så jeg venter
Indtil da leger jeg lidt herhjemme og så kan i snakke forskelle og vise målinger osv
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når samtaletemperaturen på forum nærmer sig frysepunktetSøndags humor : Hvor tit skal olie kabler tankes op
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Stiller du aldrig spørgsmålstegn ved dine egne tanker og konklusioner? Har du altid ret i alt du fortæller os?
Thomas. Du har ingen grund til at "sætte dit lys under en skæppe". Du ved mere end de fleste, så længe du koncentrerer dig om det
Go' søndag
Det gør jeg bestemt ikke.
Jeg kommer som regel også frem til andre ting end så mange andre, lige på nær Amir, Ethan Winer osv
Men jeg overlader den slags til andre og spoler tiden tilbage. Ingen grund til andet.
Det er også meget sjovere at opleve forskelle selvom de måske kun varer en uges tid.
Jeg mangler uddannelsen eller 20 års ekstra erfaring, så jeg venter
Indtil da leger jeg lidt herhjemme og så kan i snakke forskelle og vise målinger osv
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan du godt finde reservetanken frem ........
Når samtaletemperaturen på forum nærmer sig frysepunktetSøndags humor : Hvor tit skal olie kabler tankes op
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Frostvæske tilrådes... Gl. Dansk eller Fernetbranca.
Så kan du godt finde reservetanken frem ........
Når samtaletemperaturen på forum nærmer sig frysepunktetSøndags humor : Hvor tit skal olie kabler tankes op
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det nytter ikke at blive tøsesur. Slet ikke når man driver et "DEBATFORUM".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad skal der til, for at give dig oplevelsen af udvikling? Hvad mangler der?Der er ingen udvikling i forummet her, der er bare kommet et par stykker mere til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ved det ikke. Måske snak om nye typer sikringer, eller modstande der er lavet af noget der ikke er set før.
Hvad skal der til, for at give dig oplevelsen af udvikling? Hvad mangler der?Der er ingen udvikling i forummet her, der er bare kommet et par stykker mere til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem siger det skal være dyrt for at være sjovt? Interessant - you name it.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen