- Indlæg: 396
- Modtagne Tak: 78
You are not logged in.
You are not logged in.
Beklager........ my bad
Det jeg har skrevet har du læst som en meget svagtseende
Beklager........ my bad
Det jeg har skrevet har du læst som en meget svagtseende
Men for at komme tilbage til dit "hvorfor".......
Influenza har været i samfundet i mange år og vaccinerne bli´r bedre. Du tror da ikke, at den bare var udraderet første gang??
Det har jeg vist aldrig sagt noget om ? Men det viser sig jo at influenza-vaccinen ikke havde den virkning den skulle ha, men der imod store bivirkninger.
Corona er ny, og det varer længe før erfaringsniveauet er oppe på influenzaniveau. Men den er bestemt ikke "blidere", tværtimod og med større senfølgeskader. Desværre varer det lang tid, før vi er oppe på influenzaniveau m.h.t. erfaring med mutationer og andet.
Det største problem er vist at ingen rigtig ved noget om Corona når det kommer til stykket
Problemet er, at i vores veludviklede samfund kan man tillade sig at være vaccinenægter og alligevel kræve sin plads i sunhedsvæsenet,
når det går galt, hvilket jeg personligt synes er fejgt.
Det er vel fair nok at nægte at tage imod noget som man ikke ved hvad er ?
Når man ser hvad experterne siger om "vaccinen" så synes jeg det er ret godt at det ikke er en tvunget ting
Er der noget der er fejt, så er det alt det der ikke kommer frem og hvordan "nyheder" er fordrejet
Nå, det er så min mening, og jeg ved du ikke deler den, så lad det blive ved det. Mit sidste indlæg i tråden.
Helt fair
Nogen ville måske kalde det "karma"......
www.washingtonpost.com/lifestyle/media/c...a30e9d2fda9bb7aac972
Ved godt, det måske kan lyde lidt skadefro, men
4 antivaxers, alle 4 "radiohosts", som har brugt deres taletid til at promovere misinformation og råbt til folk
at de ikke skal vaccinere sig, at de ikke ska bruge ansigtsmaske, og at det hele er en stor "hoax".....
At de så alle 4 dør af covid-19 infektion...... Det er s´gu da karma
Hvad er ligheden på Hifi og corona?
Manglende enighed
Hvad er ligheden på Hifi og corona?
Manglende enighed
For mig virker det som om, at selvom man igennem et helt liv fra den spæde skolestart,
og med baggrund i videnskabelige beviser har fået ørerne tudet fulde om, at 2 + 2 = 4,
er der stadig nogen, der hårdnakket hævder, at det er 5.
Undskyld, men Florida er i kaos fordi folk handler som dig, jeg kunne godt miste tillid til din saglighed, og troværdighed når uprofresionelle antagelser vinder over saglig videnskab, det er snake oil på et andet sted, Nu går du hen og bliver vaccineret, og deltager i kampen mod virussen, så at vi kan holde skidtet nede så vi kan komme ud at høre fed musk mm.