- Indlæg: 396
- Modtagne Tak: 78
You are not logged in.
You are not logged in.
Ja ja..... Igen henviser du til en hjemmeside,
der er funderet af alternativbehandlere, en kinesiolog, en Heilpraktiker (gider ikke engang undersøge, hvad dét er).
Virkelig en troværdig bunke tosser, der selvfølgelig er bundsolidt funderet om al den viden, du trænger om Covid og vacciner.
Alternative healere og tosser.
Havde du boet i USA, havde du vel fået al din information fra NewaMax & OAN.
Selvom det er ganske alvorligt så er det alligevel lidt morsomt.
Alt hvad jeg skriver og poster, det er dybest set hat og briller, men Washington post osv de leverer den rene sandhed og faktisk helt magen til 29 andre aviser samtidig, man skulle næsten tro de havde snakket sammen.
Du er s´gu en sjov en. Af troværdige nyhedsmedier er der 30 (dit tal), der skriver det samme, og ET mere eller mindre ukendt
der skriver det modsatte. Du vælger så at tro på det ene, hellere end de 30. I rest my case.
Der findes eksemplar på at folk er døde med Corona men det kniber med beviserne for at folk er døde af Corona, ja det vil så sige at du (Boydk) fiskede jo lige 3 tilfælde op af hatten som alle var uvaccineret og tv shows værter. (Ingen af dem er obduceret)
Der findes nogle tal og de tal viser Påstand.... kilder?? at der ikke er flere der er døde med Corona end der de seneste mange år for folk der er døde med influenza, det er snarere modsat.
Men det er ikke så meget Corona´en i sig selv, det er mere det de kalder vacciner.
Jeg har lige fået mig 2 nye hifi venner da jeg skulle "modificere" nogle Audio Note (kopi) højttalere for den ene (Den anden var chauffør). De kom med højttalerne og vi fik en sludder.
De er begge 2 "vaccineret" 2 gange og synes da også at jeg skulle blive "vaccineret", men kendte egentlig ikke forholdene mht om man så smitter eller ej og det gør man jo.
Ingen af dem havde hørt om det syn, jeg og en del andre nu skriver du jo ligesom Lydjørgen har på "vaccinen", Altså det jeg skriver/poster her, men det fik vi selvfølgelig en længere snak om.
De kom så en lille måned efter for at hente højttalerne (og chokerende nok, er han endnu mere glad for dem nu) og vi fik noget kaffe, hifi-snak og selvfølgelig Corona snak i 4 timers tid....... Chaufføren hostede lidt.
2 dage efter at de havde hentet højttalerne, fik jeg om aftenen en SMS om at chaufføren var blevet hentet af ambulance om natten og indlagt med dobbeltsidet lungebetændelse (oven i astma) og ville ikke ha overlevet hvis ikke han kom på hospitalet.
Jeg synes den historie er hørt før selvom det slet ikke er "sæson" for lungebetændelse.
De er begge på min alder.
Lidt fakta:
Men der er nogle andre tal som kommer fra SSI (Statens serum institut) som viser at 4415 danskere er døde inden for 30 dage efter de var blevet "vaccineret" - Tallet for døde danskere med Corona er 2499, incl færdselsulykker, selvmord, kræft, osv
Det er 0,3 % (1 ud af 300) der er døde umiddelbart efter "vaccinen", så tallet er ca så stort mht dem der var vaccineret.
Og det er stadig SSI´s egne tal.
Vil gerne se et kildelink til SSI. Den måde, du fortolker de "påståede" tal, tror jeg simpelthen ikke på. Af den simple grund, at hvis det var rigtigt, ville det ha´ været ude i medierne (både de troværdige og dine foretrukne) for længe siden. Siden vi ikke bor i hverken Rusland, Republikken Congo eller Filipinerne, har den etablerede, troværdige medievirksomhed i f.eks. Danmark, Norge og Sverige intet skrevet om tal i den størrelseorden, du nævner. At forstille sig at den slags skulle blive undertrykket i vores lande er fuldstændig utopi. Så fakta please, fra kilder de fleste af os finder toværdige (og med de fleste af os mener jeg ikke Torben Kristiansen-fleste, bare de fleste af os)
Jeg må erkende at jeg synes det er skræmmende tal og er der noget i det jeg poster (ingen ved jo noget p.t.) så vil det tal stige jo flere "vacciner" med årene.
For at bruge dine egne ord..... ingen ved jo noget p.t., så det med at tallet vil stige, ved du jo selvfølgelig alt om???
Føler mig s´gu helt hensat til Trump-diskussionerne og "The Big Lie" om USA-valget 2020, og under min værdighed at fortsætte diskussionen på et konspirationsteoretisk-basis, så stopper min videre deltagelse (igen-igen)
Det helt store spørgsmål synes jeg er: Hvor er beviset for at Corona virussen er så farlig at mennesker skal have en indsprøjtning med noget som hverken er prøvet før??
Måske de 4,55 millioner der er døde på verdensplan kunne gi´ dig et hinr??
Det er en ny virus, der aldrig er oplevet før, og så alligevel....... Sars er lidt af det samme, og har været brugt som grundlag
for udviklingen af Covid-19 vaccinen. DERFOR kynne det lade sig gøre så hurtigt, samtidig med at man hurtigt kunne konstatere,
at "denneher" var noget rigtigt lort.
Hvis di får ret, at ingen skal tage vaccinen, hvor fanden vil du så opdrive erfaringen, eller skal vi la´ 3. verdenslande om det???
Det helt store spørgsmål synes jeg er: Hvor er beviset for at Corona virussen er så farlig at mennesker skal have en indsprøjtning med noget som hverken er prøvet før??
Måske de 4,55 millioner der er døde på verdensplan kunne gi´ dig et hinr??
Det er en ny virus, der aldrig er oplevet før, og så alligevel....... Sars er lidt af det samme, og har været brugt som grundlag
for udviklingen af Covid-19 vaccinen. DERFOR kynne det lade sig gøre så hurtigt, samtidig med at man hurtigt kunne konstatere,
at "denneher" var noget rigtigt lort.
Hvis di får ret, at ingen skal tage vaccinen, hvor fanden vil du så opdrive erfaringen, eller skal vi la´ 3. verdenslande om det???
Undskyld, men jeg har deltaget i denne tråd og får derfor alle beskeder. Boyd du er en god kammerat når du bliver ved med at besvare indlæg fra en der frasiger sig viden og erfaringer, se bare hvad vaccinen har gjort: vi har flokimmunitet og kan gå til koncert og på bodega mm.
Undskyld igen Thomas, men dine indlæg gør at jeg er ved at miste min tro på din saglighed, kan du være blevet smittet af flagermusen, retorikken minder mig om om debatter her på siden.
Undskyld igen at jeg siger det, men det du henviser til er for 95 % folk og 99 % læger snake oil.
Find dit sociale gen og gør som de fleste og glem dine bekymringer, det går s'gu nok.
Og så linker du til info om AstraZeneca..... hvad er sammenhængen med Moderna??